Geng (s)

Sunday, July 24, 2011

Allergics ku makin terokss...huhuhu

Errkkk!!Amboii kenyang sngguh perut aku nih.Baru lepas makan lerr.Harini aku  yang masak taw..ececece..buat gempak pulokkk.

Hidangan hari nie ayam masak kicap,sayur buncis goreng,ikan goreng tepung (3 ni jer aku masak pown),n hati masak apa tah.Mak aku yang buat.Aku demand ckit bab2 makan nih.Mana makan hati lembu smua nie,sebab tu aku sanggup masak sendiri sayur dengan ayam tuh.Kalau tidak harammm!!

Aku bukan nak citer pasal makanan!Memang la aku kuat makan, peace!!Aku nak citer pasal allergics aku ni ha.Dulu kalau aku mengketedarah ketam,udang or apa2 seafood memang no hal!Sekarang ni makan udang xsampai sekilo pown dah jadi beruk,menggaru xkira tempat.Yang paling naya,xmakan benda gatal pown naik biji2 dekat kaki.Allergics apekehal nyerr tuh.

Bijik2 macam ni ha yg naik dekat betis aku..


Sekali naik memang banyak,macam orang kena demam campak.Huh!Ubat apa aku nak makan ek?Ubat allergic memang doktor xkasi aku makan,sebab lagi teruk tindak balas dya.

So,aku kena tross jadi beruk la..garu jer semedang!!Dan menghadap bersin aku nie tiap2 hari.Tiap2 pagi dekat 10 kali aku bersin.Belum campur petang,malam lagikk.Iskh3..

p/s==>betul ker aku eja 'allergic' kat atas tuh..kehkehkeh,hentam la labuu

♥ With love by Nazeyra ♥

4 love(s):

aiman fanboy k-pop said...

hahahahaha..kna rujuk yg pakar tuh....knew rawat benda nih dr awal..kalo tak,melarat 6t....

umie naziera said...

huhuhu,malas arr nk g

diyadayah said...

p cek kat verteriner

umie naziera said...

tuu patut bawak ang dayah oiit

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias