Geng (s)

Thursday, March 31, 2011

Ada Saja!

Ada saja la yg masuk dalam idup aku nie..

.
.
.
xlarat dah nk cuak
xlarat dh nak pening kepala
xlarat dah nak fikir yang tu,yg niee

4 minggu lepas,fikir pasal exam awal taun..struggle gila baca buku nk jawab exam..maklumla taun lepas dapat sandang 'best student' tuk exam akhir taun lepas,hihihi..padahal punya layan aku cilok time jawab paper2 tuh smua,kira aku la yang TER-TERROR cilok dlm geng2 aku..jaat punya budak!

2 minggu jawab exam,tangan dh compem sakit..aku guna dakwat pen dekat setengah untuk jawab paper Sejarah SAHAJA! uih,mengarang sungguh lagu tue..

tapi moment yg paling best time jawab2 exam nie semua ialah bila aku dengar lagu budak nyanyi macam nie..
"papa telefon..."
hehe,sory yer ahine,aku TERMESEJ ang..tu la,kacau aku sangat..naseb baek 'mak' ang xdengar ringtone ang tuh..

Lepas jawab exam,cuti pertengahan penggal pulak!tp xsempat nk enjoy sebab cepat sangat rasanya..kena jaga bapak aku lagi kat hospital..balek umah aku kena jadi 'nurse' xbertauliah pulak,tapi best sebab aku boleh lepas gian kempunan nak jadi NURSE!huhu,jelesss gilerr dgn nurse2 kat hospital smua tuh..

Lepas exam of course la cuak dengan resulnya pulak...tnggu punya tnggu,kira okeh la resultnyerr
sebab aku dapat...

~1A 3B~

tapi xtaw la kalau apa yg aku kira sendiri nih cilap,harap2 betul la aku dpt result mcm nie,huhuhu..takut kena 'post mortem' dengan pak Dun nanti..

harap2 result STPM aku nanti lagi elok daripada sekarang nie..aminnnn

Aku tulis entry nie just sebab aku nk share result aku jerr,yang berjela-jela kat atas tuh xtaw la apa kebendanya..sapa sanggup baca silakan!sapa yg pening nak baca,"kawe dok kisoh"..heheh

bye bye bye(macam Shin Chan plak)






♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias