Geng (s)

Friday, March 25, 2011

Pagi Jumaat..!

Bangun pagi Jumaat tadi,rasa best giler..sebab??
.
.
.
.
malam tuh aku mimpi best sangat..mimpi tuh mmg aku harap sangat jadi betul dlm REALITI..
dlm mimpi tuh dya dgn aku mmg sweet capel
uihh,bestnyerr
dya pegang tangan aku(dlm mimpi jew yg bole)
dya duduk rapat dgn aku

I'M REALLY HOPE THAT IT WILL BE TRUE..
but that's not going to be happen,
because..huhuhu..he's already have someone special with him
so sad!
but it's okay because i only hope that he will be happy
with her girl
i'm not that lucky girl
.
.
.
don't worry be happy(klisenya)
the time will come 
for me to get
my MR.RIGHT!!


and to that guy,,
it's my  precious moment for me
to know you
i'll never forget you,
insyaALLAH...

ikaw ay espesyal sa akin..



♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias