Geng (s)

Wednesday, February 13, 2013

Sepupu sepapat

Assalamualaikum

CNY haritu terlebih makan daging.Yeaaa,ni bukan raya haji ea.Tapi pak saudara buat kenduri akikah untuk anak2 dya dekat kampung.Makan besauuu la kami.Sekor lembu tumbang.Balik rumah pon aku terbau daging lagi weyh.

Akibat terlampau sesak hidung dengan daging,kami larikan diri kejap keluar p pekan.Jitra ja pon.Dengan harapan bila balik tu semua periuk belanga dah habis cuci ^^

Aku dgn Nina teman budak2 asrama nyh pegi beli barang.Ishh,borong macam macam bebudak nyh.Mentang2la dah nak balik asrama esok tuh.Aku?Duit ptptn dh habis,pffttt~~

Tapi kami geng sepupu sepupu comels ni dapat bodek Nina belanja Snogurt.Ahahaha.Dya dah keja,wajib belanja kami yang masih student (Y).

yg tudung pupel nyh mmg termuntah bau daging,Mimie

 
tukang belanja yg pakai spek,sebelah tu tukang makan

 
sama lebar tak?ahaks..Tasha

 

Gambar atas adalah hasil bodekan kami,hehe.Semua ni RM50++.Errrk! Tu belum makan TuttiFruti lagi kan.

Anyway,thanks Nina.Nanty kita hang out lagi ea sebelum anda bergelar isteri.Jangan lupa belanja kami lagi. Gong Xi Gong Xi. =B

 

♥ With love by Nazeyra ♥

1 love(s):

アヌム said...

ahaa xpenah pn lg mkn tutti frutti tu sedap ke huhuuu

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias