Geng (s)

Tuesday, July 12, 2011

Marry Me,Mary !!


Yeahhhh,,citer Korea terbaru muncul lagi dekat 8tv
walaupun orang cakap dyorang dah tengok,tapi aku peduli hape
aku belom tengok

 Marry Me,Mary!!

Aku xtahu nama pelakon dya,
n nama watak pown aku ingat-ingat lupa
kehkehkehkehkeh,apa laa aku nie

Tapi yang aku taw,aku dah set reminder dekat henpon
tiap ari Sabtu,dekat 8tv kol 6.30 pm
punya la taksub
reminder untuk study xpulak aku buat.. T_T

layan ckit pixca dr pak cik Google
.
.
.
.
.









Susah jugak cinta 3 segi n bermacam-macam segi nih ek??
tapi aku xterlibat
so,rilexxx sudaaaa


♥ With love by Nazeyra ♥

2 love(s):

aiman mania said...

yg pompuan tuh tak tahu nama dia apew...yg llki tuh jang keuk seuk?ooohhh!!aksi cium jang keuk seuk?lalalalalalalalala

Umie Naziera said...

hehehe..sukew la dye tuee..sweet jerr

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias