Geng (s)

Thursday, April 21, 2011

Coding yg pening!!tapi best kot..

Dear Miss B,
harinie n waktu ini aku sowang2 dalam lab komputing
tengang bengong sowang2 buat coding 
sowang lagi tuang kot!heheh,ada keja la tuu..
dah la dua owang ja yg amek subjek computing nie..
aku tengok hang..hang tengok aku!
wawawa
agak bosan tapi best
best arr sebab dalam lab ada internet
memang sakan arr on9

aku tengah pening kena wat coding tuk assignment stpm punyer
kalau bukan sebab stpm memang harus aku kureng skit nak memeningkan kepalah hotak aku nih

tapi ada seronok la buat coding nih
kena kreatif nak susun aturcara dia
aku dah la otak kayu yg memang langsung xkreatif..
naseb baek my lovely,sweet cekgu sudi ajar
paham jugak la otak aku nii
tahankzz cekguu hamidah


nak nengok coding nyerrr??
kat bawah nie haa..
jeng jeng jeng
.
.
.
.
.
.

#include<stdio.h>

int nombor,package,fee,confirm; 
int main ()
{
    printf("\t\t\tWelcome to the Bestari Tution Centre\n");
    printf("\t\t\t\t(UPSR Subjects)\n\n\n");

    printf("\t\tChoose the type of registration :");
    scanf("%s",&package);
    if (package=='P')
    (fee=60);
       else 
       {    
       printf("\n\t\t\t(A)Bahasa Melayu - RM18\n");
       printf("\t\t\t(B)Bahasa Inggeris - RM20\n");
       printf("\t\t\t(C)Mathematics - RM20\n");
       printf("\t\t\t(D)Science - RM22\n");
       
           printf("\n\t\tThe number choosen: ");
           scanf("%s",&confirm);              
    switch (confirm)
    {     case 'A' :if(package=='I')(fee=18);
          break;
          case 'B' :if(package=='I')(fee=20);
          break;
          case 'C' :if(package=='I')(fee=20);
          break;
          case 'D' :if(package=='I')(fee=22);
          break;
    }
        }
    printf("\n\n\t\t\tYour tution fee:RM %d\n\n",fee);
    printf("\t\t**************************************\n");
    printf("\n\t\t\t\tThank You");
    scanf("%d",&fee);
    
    return 0;
}
    
.
.
.
nah amek!
nampak cam senang ja kalau tiru
nak membuatnya mak aiii..
bole rabun biawak mata aku nih bertahan depan komputer lama2
banyak lagi kot assigment programming nih..!

so sampai sini jew la miss b yerr
aku blah dulu,nak balek makan nasikk..
 adiosss...




♥ With love by Nazeyra ♥

2 love(s):

aimanayie said...

== jelez sbb kmu dpt buat.. sy tak tau apa2 pon

>.<

Umie Naziera said...

mana ade..2 pown cekgu yg tolong..klau x,mmg habuk pown tarakk

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias