Geng (s)

Monday, April 4, 2011

So sweet..aku jumpa Dato K hari nie!

Assalamualaikom...

Kompem best kalau tajuk entry nie betul2 'real'..sebab kalau jumpa Dato K mesti Dato Siti ada sebelah dya kan.Tapi ini semua hanya 'indah khabar dari rupa'..

sabo jew la...

4/4/11..
Tarikh yang memang bisa membuatkan semua budak2 form 6 SMKDSA kecut perut!Exam MUET is coming bebeh!!Ni yang nak start cakap omputih nih..heheh,simpan2..satgi xdpt band4 dapat BANK RAKYAT pulak,kacau!Aku semangat bagi taw abang aku semalam suh dya bangun awal...

Aku:Esok bangun awal,aku nk p awal sebab aku xtaw tempat dekat mna..sebelum Subuh,eh,sebelum pukol 7 kita keluaq..(padahal nk p awal sebab cuak kawan2 xtnggu t)

Abang:Ha laa..(pasrah jew ayatt)

Dah sampai,then kami masuk bilik 'kuarantin' MUET..bukan sebab H1NI naa..pastuh kena halau dengan Dato K sebab aku sesi kedua,huhu..sampai hati abang misai!Sebelum tuh kami dah kata,kalau ensem examiners nih,kompem satg terketaq2 jawab soalan or kalau klau dya kenyit mata,maw terdiam kami nih (tp yg sbenarnya kalau ensem kami yang nk kenyit mata dekat dya,hahaha) ..tapi  yang smpai,muka macam 'pegawai penjara' yg jatuhkan hukuman mati kat owang tuh..huh!lagi ketaq la weii..tapi yang sweetnya,misai dya macam Dato K laa..

haaa...aku jumpa Dato K yang tu laa ari nie,bukan Siti punya laki daa~~ hehehe..walaupun muka garang tapi buat lawak bole tahan jugak..

anyway..arinie punya test SPEAKING dah selesai,nak enjoy??xboleh lagi,belum cukup lagi testnyerr..ada 3 lagi yang nk kena mengadap..mintak2 selamat la semunya..aminnn.gd luck to all my sweet fwenzz..ada ckit coretan untuk korang..

BELIEVE IN YOURSELF AND ALL THAT YOU ARE
KNOW THAT THERE IS SOMETHING INSIDE YOU
 THAT IS GREATER
THAN OTHER OBSTACLE


♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias