Geng (s)

Thursday, August 11, 2011

::1::Aku yang gila ...BACA NOVEL!!

yaaa..aku sangat suka baca novel.Tapi aku main pinjam dekat orang or rembat dekat library jerr *kantoii*.First novel aku baca aku pown xingat tapi kalau xcilap aku tajuk Kau Yang Satu kot.Memang layan citer dya sebab sangat romantik dan ada part2 terlarang tuu biasala kan *tapi tuu yg aku suka,kahkahkah*.


Orang kata orang yang suka baca novel nie hidup dya kesuyiaan sebenarnya.Betul ker??Aku rasa x sebab aku xpernah kesuyiaan pown.Aku ada family n kawan2 yang sangat gilo-gilo.Aku xpernah kesuyiaan,unless when it come to the love between boy n girls.yaa,i admit that i failed!!aku xpernah bercinta,so ada masalah ker??

Aku suka baca novel sebab citernya macam yang berlaku dalam kehidupan kita seharian.But of cos laa itu hanya citer rekaan semata-mata.Dan xsalah kalau kita amik iktibar dari citer dalam novel tuh sebab xmustahil nanti akan terjadik dekat kita pulak.Kuasa Tuhan siapa yang boleh melarang.

Bila aku baca novel aku akan tempatkan diri aku dalam novel tuu sebagai watak utama *ceeewah,perasan comey laaa*.Kalau novel tuu kisah sedih of cos akan merembes la air mata ayer dari mata dan hidungku.Sebab  ayat2 dya memang terkesan dijiwaku ini.Kalau citer lawak laak,aku akan gelak sampai xkeluar suara *sebab takut mak dengar,dya xbagi aku layan novel sangat*.Kalau novel tuu kisah romantik,aduhaaaiiii,aku sangat cepat perasan diri.Aku bayangkan aku yang ada kat tempat watak tuu.Of cos,aku teringin.kahkahkah

                       

 
            

        

            

                


              

   

yang nie jerr yang aku igat,xcampur dengan yg aku xigat lagiik
ooohh,aku sangat gila novel
kalau banyak nie yg aku beli agak2 brapa ratus dah ek duit aku habis
*sebab tuu aku xbeli,hek3*

p/s:time nak exam lagii aku suka baca novel,release tension konon..pastuh result pown macam baca novel jugak la,melerettt jerrrr...
jangan tiru yerr adik-adik!!

♥ With love by Nazeyra ♥

2 love(s):

aiman mania said...

aiman dulu2 pon layan gak novel2 romantik nih..haahaa...sbg pengubat rindu kalo tak tengok citew2 romantis korea..heehee.....andai itu takdirnya!!!!!novel pling romantis n tragis...bestttttt!!!sebak bacew novel tuh!

Umie Naziera said...

ya...try baca lak aku yg kau tinggalkan dan akhir sebuah cinta..lagii layan

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias