Geng (s)

Friday, August 5, 2011

Dan aku masih mencari C.I.N.T.A. ?


Aku sangat jeless hari ini,
bukak saja fesbukk teruss tengok status bff aku nih


Dan of cos aku gila jeless dengan dya
dapat jugak jumpa pilihan hati dya
walaupun ni macam cinta beruk tapi aku tetap doakan dyorang sampai ujung nyawa
still bersama

Aku?!?!
hmmm,aku masih lagiik mencari walau sebenarnya
aku just wait n see
sebab aku xreti macam mna nak cari menatang nama CINTA tuh
sebab orang kata
biar CINTA yang datang cari kita
jangan kita cari CINTA

jadikk,sampai bila aku nak tnggu menatang CINTA tuh
datang kat akuh

xpe laa,aku tnggu ja takdir Tuhan dekat akuh
sebab aku sangat2 yakin Tuhan dah sediakan yg terbaik untuk akuh,
buat apa nak kaluuttt!

dan aku sentiasa ingat
JANJI TUHAN ITU PASTI!!



♥ With love by Nazeyra ♥

2 love(s):

diyadayah said...

p try cari kat hutan belakang umah ang tengok.

umie naziera said...

okeh,aku cari untuk ang!!

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias