Geng (s)

Monday, July 16, 2012

Flower Boy Ramyun Shop / Flower Boy Ramen Shop

Assalamualaikum


Untunglarrr,aku boleh layan tv tiap tiap hari kan.Ngeh ngeh,sila jeles.

Sekarang tengah layan cita Korea baru dekat ntv7.Baru episod pertama hari ni.Eihh,comel comels kot pelakon dya.Ala ala Boys Over Flower (BOF) gituw.

Pukol 12 pm.Setiap Isnin-Jumaat di ntv7.


Iku translator aku kan(bukan google translate),tajuk drama ni maksudnya..Flower Boy Ramyun Shop/Mat Bunga di Kedai Ramen.Boleh gitu?? ^^

Sinopsis sikit (sumber)

Yang Eun Bi is a college student preparing for her civil service exam with the dream of being a high school teacher. She accidentally encounters Cha Chi Soo, the arrogant son of the biggest food conglomerate in Korea. Both of them end up working at a ramyun shop run by the lazy Choi Kang Hyuk. -- HanCinema
Kenapa aku kata ala ala BOF?Cee tengok bawah


manyak hero kan kan

Hero utama Jung Il Woo sbg Cha Chi Soo

sangat comel bila dya kenyit mata tadi ;p

Heroin pulak Lee Chung Ah sbg Yang Eun Bi

spek love love dya xmenahan betul


Hehe,memang aku gila Korea tapi bukan K-Pop.Aku suka tengok drama jer.

So,meh la kita layan sama sama citer ni,untuk yang duduk goyang kaki dekat rumah macam aku la.Harini baru first episode.Sempat lagi nak feeling citer ni.Marilaahhh kitaa.....Pukol 12 pm.Setiap Isnin-Jumaat di ntv7.


p/s: InsyaAllah,bulan 9 nanty hilangla kenikmatan aku tuk bergoyang kaki.Alhamdulillah,eh.



♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias