Geng (s)

Friday, July 27, 2012

Luahan-kah?

Assalamualaikum


Hye hye.Lama tak layan blog nyh.

Satu persoalan.Seronok tak bila orang share problem or kegembiraan dengan kita?

Aku??Yes yes n yes.Sangat teruja nak dengar orang share problem,happines or mintak pendapat dengan kita.Sebab dari situ aku dapat belajar sesuatu yang baru.

Daripada kita tak tau,terus kita jadi tau tentang problem tu and kita dah bersedia jugakla nak hadapi sebab kita dah faham situasinya daripada orang yang pernah hadapinya.

Aku rasa sangat dihargai bila ada kawan kawan sudi share their problem dengan aku.Rasa macam aku ni wujud  dalam life dyorang.Thanks sahabat.Iloveyou,muahhh muahhh muahhh.

Tapi sorry sangat sangat.Sebab aku jenis tak pandai bagi pendapat,aku kuat berangan ja. ;p

Aku jenis tak reti nak nasihat orang secara berdepan,terutama sekali time bercakap phone.Aku jadi pendiam bila bercakap phone.Ada jugak la 'sorang' tu complain yang bila dya call aku,memang dya cakap sorang sorang.Aku tambah sikit sikit ja,dengar je dya cakap.

Huh.Aku bukan sengaja.Ini pesen tau dak!!!!Aku jenis pendiam lorhhh.Lantak ko la kan.Do I care??

Aku agak susah nak bersembang dengan orang yang aku tak kenal lama kecuali dengan orang yang aku rapat,memang aku pulak tak mo berenti cakap.Kalau dengan kawan kawan tu aku dah lama kenal sebab dah lama satu kelas,budak budak kelas lain aku kurang 'masuk' sikit.hehe.Memang teruk tahap pendiam aku nie.

Tapi,aku memang juara bab bab bagi nasihat dalam sms.Nak ikutkan memang sampai dua page aku nak taip,tapi aku kedekut kredit.Bhahaha.Kiranya aku sangat cekap bagi idea kalau ber-sms.Kalau on the phone,aku kurang suka bercakap.

Sebab tu aku n the geng selalu contact guna sms ja,haha.Salah satunya kedekut,salah satu lagi sebab tak best cakap on the phone,face to face baru layannn.

The worse is,phone aku tu kalau boleh aku tak nak langsung ada call masuk.Seyes aku tak tau apa penyakit aku ni.Phone aku tu aku nak guna untuk sms ja.huisshh.Berat nanang aku niyh~~~

So,to my frenz yang selalu callnya kena reject dengan aku tu,aku mintak maaf banyak banyak eak.Especially boys.Aku tak pernah angkat call korang pon kan kan.Kalau sms baru aku balas,haha.Sorry sebab dapat kawan kejam macam aku nie.

And to my frenz yang selalu call or sms aku then share their problems,especially girls,I really appreciate it sayangs.Thanks sebab percaya dekat aku.Thanks sebab sudi share dengan aku.Thanks sebab korang tak marah bila aku tak sahre problem aku dengan korang pulak,hehe.*Tak reti aku nak share problem dengan orang*.Thanks for everything dear.

Iloveyou all very the much.Hugs ketat ketat~~ Muackhhh 100x



p/s : kami n the geng (girls) memang bercakap mcm pasangan kekasih,sorry kpd yang salah faham.hahah
♥ With love by Nazeyra ♥

4 love(s):

kindergartenlibrary said...

umie ada sedikit sebnyk sama perangai ngan kawan nelly ! hehhe

Hanis MY said...

gilfrens are precious frens best apa ada bahasa manja dgn gilfrens...

Unknown said...

sama la kdg2 dengar jugak sesebuah luahan pendapat,tap nak bagi pendapat tuh tak brp nak pandai...hehe

Aniq Aqil said...

Wahahaha!

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias