Geng (s)

Wednesday, October 17, 2012

The 5 MusKETIAK!

Assalamualaikum

Instead of MUSKETEERS,we are MUSKETIAK!!

Why??Aku pon tak tawu,huhu.

Dulu Cas-Zandra kan.Sekarang punya geng aku tak tawu nk letak nama apa pulak. =B
Ini geng UUM pulak.

Shah Noorazyanti aka PEAH


Ini rumet.Kami selalu memekak lagu hindustan malam malam.Eh,sebenarnya aku la yg paling kuat melalak,hehe.Naseb baik tak kena baling kasut dgn jiran sebelah =B

Nurul Syazwani aka JENAB

yg kiri tu wanie

Wanie orang second yg aku kenal msa pndaftaran.Minah klate deyh.Suka usik dya sb dya cepat malu,haha.Kejam pnya kawan.

Noor Athirah 


Yang ni xde nama samaran.Aku start kenal minggu orientasi terus kamceng.Orang Perak yob.Sama sama budak InTaff.Taf taf gitu.Tak suka pink!Dya minat African UUM weyh.

Zuliana Aziz aka Senah



Blogger jugak nyh.Dya la yg bagi assignment gila dekat aku haritu.Mula mula kenal ingatkan budak baik.Baik la sangatttttt.Padahal,ya ampunnnn.Wey,sama gila jugak budak ni dengan aku.Terus kamceng weyh.

Btw,dyorang ni semua anak anak aku.Panggil aku UMMI.Tiap kali jumpa or nak pegi kelas mesti salam cium tangan aku.hahaha.Serius aku dah macam mak orang dekat sini.




anak anak UMMI


Hope persahabatn kita kekal sampai bila bila.Walaupun kita gila gila,tapi kita ohsem kan.haha.Kuat merapu semua niyh.Kuat bergelak.Kuat makan jugak.

Sayang korang ketat ketat~~ muackhhh5


p/s : enjoying life @ uum




♥ With love by Nazeyra ♥

7 love(s):

ZF said...

jagan lupa anak mak kat sini gak yer...

aiman fanboy k-pop said...

mogA persahabatan kekal buat selama2nya ... ^^
best kan ramai kawan .... :0

Jue Azis said...

sayang Ummi!! *cium tangan*

Nelly Strange said...

hehehe

really ? jadik mak dah kak ummi ^^
comel-II semua termasuk 'ummi' mereka . hehehehe

Papa Mifz said...

semoga persahabatan nih kekal kan...:)

alyaclumsy said...

moga persahabatam kekal hingga ke akhirnya. hehehe


lawa-lawa belako!

Nelly Strange said...

kak umi paling comel
:P

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias