Geng (s)

Friday, June 24, 2011

Perihal Geng Cas-Zandra..


Salam..(ader orang bace ke blog gila2 nih)
xper arr,aku tulis untuk diri aku jerr
kali ni aku nak tulis pasal geng2 aku dekat sekolah
kita kawan sampai mati!!

Cas-Zandra!!
Nama pelik kan??aku pown xtahu mana kawan aku dapat nama nie
tapi cun!

Lets start...


Ahint ==>Mulut paling bising antara semua.Kuat pekena orang.Dya jugak pernah terkena dekat sini.Blogger jugak minah nie,tapi pemalas nak update blog dya.Kat sini ha blog dya.

Pat @ Patricia ==>Sicantik manis yang satu2nya non-muslim dalam geng Cas-Zandra.Memang seronok kalau sembang2 gedik dengan dya.Aku buat gedik n dya pown layan.Hahahaha.Aku dengn Ahint selalu usik2 dya,n of cos lepas tu tersenyum2 kambing laaa.Antara best student dalam form 6.

Diana ==>Ni orang Tambun Tulang.Dya ni special taw,sebab lahir 29 Februari 1992.Hah,empat tahun sekali bawu sambut besday!Dya pown blogger jugak.Nak tengok klik sini.

Jieah ==>Sweet jerr budak nie(okeh,aku tipu!hehehe)Pendiam jer orangnyer tapi kuat blushing.Sekejap2 merah jerr pipi.

Yayan ==>Yang nie xtahu aku nak describe macam mana.Dalam diam2 ubi berisi.Senyap2 jerr dya buat keje,macam nak tuang kelas(opps,terlepas).

Sarah ==>Anak mami Penang ni memang mulut kalau dah bercakap...huh,xboleh berenti dah.Sampai orang panggil 7Eleven sebab xdak rehat langsung mulut tuu.Kalu bab nak terjah orang serah kat dya.Ada sekali dya selamberr jer terjah orang TM sebab x  baiki line internet kampung dya.Berbisa!!Terkedu kakak TM.

Umie ==>Aku kena describe diri aku sendiri jugak ker??Xadil la pulak kalu aku xdescribe kan.Kawan2 aku cakap aku nie muka jerr nampak baik,tapi aku ni lah penjahat sebenar.Kalau bab2 kacau orang nih memang keje aku tapi yang kena ialah....Ahint!Hahahah.Entah macam mana,apa yang aku buat Ahint yang kena.Nasiblahh labu..


dah lama cari gambar kami ber7,baru dapat



Walau apapun sifat korang,kita sebagai kawan memang
harus,wajib,mesti terima kekurangan diri orang lain
xsemua sempurna

Kita kawan sampai bila2...!!
LOVELOVELOVELOVELOVE


♥ With love by Nazeyra ♥

2 love(s):

aimanayie said...

tuan punya nama bca msti terharu niyh..

Umie Naziera said...

kalau terharu okeh la..kot dyorang bg penampo sebijik,heheheh..nasib xkutuk padat!!

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias