Geng (s)

Friday, February 4, 2011

Cinta x kesampaian..

  Salam!Zaman skolah slalu orang akan kaitkan dengan 'puppy love' @ cinta monyet(mentang-mentang la lahir tahun monyet).Ada yang kesampaian tuh,ALHAMDULILLAH..tapi yang putus kat tengah jalan tu nak buat macam mana kan,dah takdir Tuhan(ayat klise).Jangan pulak ada yang nak telan PANADOL 40 PAPAN kew,nak bunuh diri kew or nak wat ape2 yang bahaya semata-mata coz CINTA!Memang tak semua orang yang tabah nak hadapi semua nih,tapi aku nak kongsi lirik lagu Tabah yang memang kena sangatla dengan owang yang putus cinta ni.Layan duluu...


Pertemuan ini pertemuan terakhir
Dari dua insan yang sedang berkasih
Kerna esok hari kita tidak lagi
Digelarkan pasangan yang bercinta

Sudah ku menduga kau akan berubah
Cuma tunggu masa untuk kau meluah
Tapi hari ini terbukti semuanya
Kau pintaku melupakan dirimu

Tak apalah ku tak kisah
Kerna itu keputusanmu
Memang itu nasib aku
Sering terluka dan jiwa terseksa

Biar hitam sejarah hidupku
Namun aku tetap tabahkan hati
Kesal memang kesal
Hati pun tercalar
Siapalah yang inginkan perpisahan

Andai suatu hari ada orang yang bertanya
Mengapa kita tidak lagi bersama
Jawablah bahwa jodoh kita tiada
Dan kita tak pernak sengketa

Moga engkau berbahagia
Disampingnya yang kau puja
Cuma satu yang aku pinta
Undanglah aku di hari bahgia


  Macam tu la lirik lagu tabah yang Mazlela nyanyi bertahun-tahun lepas(tapi aku jew yg baru dengar,ha3).Mungkin kita boleh ambik iktibar dari lagu ni.Jadi la seorang yang pemaaf dan xberdendam dengan 'ex' korang k.

p/s : sayang la kekasih korang seadanyaaa...sebab orang kata,"jangan terlalu menyayangi seseorang itu dengan berlebihan kerna suatu hari mungkin kita akan membencinya pula,dan jangan la terlalu membenci seseorang kerna kita mungkin menyukainya suatu hari nanti..".

♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias