Geng (s)

Sunday, February 20, 2011

wanita akhir zaman?!

wanita skarang mmg dah semakin TERUK! (sesetengahnyer jew la)

ni ker yg dinamakan wanita akhir zaman?

seram....

bukan apa,mcm2 aku dgr citer pasal pompuan yg dh TERlebih adab zaman skarang,bukan nak kata aku nih baek..

nih cuma pandangan aku jew

knape sukew sgt jual maruah kat laki..bukan sowang dua jew tapi ramaiii..

bukannya diorang xtaw yg boyz nih sebenarnya suka2 jew dgn diorang

TOUCH n GO

klau yg betul2 sayang kitew,diorang xkan buat benda2 yg pelik2 macam...ehem2..paham2 jew la..

tah la kan,nak nasihat nnti dya kata aku ni busy body lak..

klau xnasihat,aku nih d kira bersubahat..DOSA taw

huhuhu..serba salah ek,diam jew la..

manusia d lahirkan ada OTAK n yg penting ada AKAL

lu fikirla sendiri mana baek n mana buruk untuk diri masing2

apa la yg aku meraban x tentu hala ptg2 nih,heheheheh

nak wuat camna,dah geram sgat

nak luah kat mane lgi kalu bukan kt cini..

sedih..sedih..
♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias