Geng (s)

Sunday, March 18, 2012

Sedeyhhhh

Assalamualaikum


Dah lama aku tak buat entry bajet cool.Dok post menatang apa taktaw selama ni dalam blog.Hah,tudiaaa,mai cakap Peghelih dah.

Banyak sangat benda yang jadik seminggu dua ni.Ada happy,setengah happy dan tak happy langsung tapi terpaksa buat buat happy. =)

First,dapat reult STPM.Okeh laa jugak pointernya tapi agak frust sebab aku main main masa exam haritue.Aku rasa kalau aku study dengan giat lagi mesti pointer lagi power,meletup.Akibatnya suka baca novel,suka berangan,dan demam!
Err..Aku demam la time exam haritue.Paper Sejarah.Memang Sejarah pon yang mencacatkan sedikit result aku.Hmm.Tapi dah usaha sampai dapat itu ja,Alhamdulillah.

Lepas dapat result kami menyejukkan hati dekat KFC.Sampai 2 3 jam duduk tercongok tepi tingkap sambil makan Chezzy Wedges.Takkan makan wedges sampai 3 jam?Sembang la lebih.Gosip!

Gosip itu perlu untuk kaum wanita.Terutama remaja yang sweet macam kami . OMG!


Lepastu terima pulak berita sedeyhh.

Sedeyh!Sedeyhh!

 

Taktaw nak share dengan sapa.Taktaw nak solve macam mana.Muka aku dah tak buleyh tahan nak senyum memanjang.Lepastu masuk bilik,then 'banjirr'.Tapi kat luar xde la hujan pong.Eh??

Tapi aku share jugak dekat sorang minah nie.Kalau tidak mawnya jadi gila aku dok pendam sorang sorang.Tapi malam tu malam Sabtu,ada cerekarama tajuk...hmm tajukk...aku tak ingat pulak.Tapi citer hantu arr.Tengah seronok layan perasaan dan perasan dengan minah tu tiba tiba dya usik aku.Ciss!Kan kau dah kena maki dengan aku.
Dan aku pown berlari dalam mood senyap sebab takut mak aku perasan yang aku penakut ke depan sebab cuak.Sadiss laa ngek!

Sampai harinie aku cuba buat buat sibuk untuk lupakan problem aku tapi harammmm.Dok ingat jugak.Betol la kan orang kata..

WOMAN FORGIVE BUT THEY NEVER FORGET

 Tapi hidup tetap kena go on bebeyh.Tak guna sedeyh sedeyh kalau orang yang kita sedeyhkan tu tak kisah pon dekat kita.Lantaklaa.

Hidup aku panjang lagi,insyaAllah.Banyak benda lagi yang aku nak kena faced.Bukan benda ni ja yang aku kena fokus.Aku ada family yang aku nak jaga.Ada BFF yang aku nak sayang.

Buat apa sedeyh sedangkan banyak benda lagi yang boleyh buat kita happy kan kan.

And apa yang happynya harinie  18 Mac 2012 besday BFF aku sorang lagii.NORFARAHIN aka FARAH aka AHINE aka JUON???abaikan JUON tu


Semalam dengan jayanya aku dapat tahu yang dya telah selamat di'cekodok'kan oleh rakan rakan sekerjanya.Serius dah macam ikan celup tepung dah aku tengok.Hmm,baru kau kena kaw kaw.Selalu kau yang pekena orang kan,hehehe.

 
beliau memakai pink!

Sampai putus tali kasut kau dikerjakan.BTW,nak wish Happy Besday.Harap apa yang kau lakukan akan sentiasa mendapat petunjuk daripadaNya.Semoga sentiasa dipelihara oleh rahmatNya.Kita BFF dunia akhirat.Takmo sedeyh sedeyh macam aku!Tepung yang kena lumur dekat badan kau tu bawak balik buat kek taw!
And I'm happy to be the first person to wish u happy blastday! 



Tapii,macam mana cara korang lepaskan stress eak?Cee kongsi ckit.Really need it.
♥ With love by Nazeyra ♥

5 love(s):

ZF said...

jangan lupa gak yang mak ada anak mak yang sayang kan mak.... :b

Umie Naziera said...

@ZFyeahhhh,sayang anak mak nie :D

Unknown said...

hye.. :) congratz dgn reslut STPM.. btw akak da buat yg tebaik.. huhuhu.. tiba2 teringain pulak nk mkn chezzy wadges.. hehe..

akak jgn sedih2.. senyum sikit..

Hanis MY said...

congrats! all d best... happy alwizzz...

LYAfrina said...

tahniah yer.. moga dpt sambut pelajaran k peringkat y lbh ttinggi

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias