Geng (s)

Thursday, March 1, 2012

Khas untuk beliau ♥

Assalamualaikum






Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu



♥ With love by Nazeyra ♥

11 love(s):

yaya nazeerah said...

suka lagu ni, mula2 tak minat tapi bila dah hari2 dok dengar tangkap cintan lak :)
http://yayanazeerah.blogspot.com/2012/02/brave-itu-berani.html

Papa Mifz said...

papa mifz sgt suka ini lagu...:)

umie naziera said...

@yaya nazeerahfirst time dengar dh tangkap cintan..walaweiii :D

umie naziera said...

@Papa Mifz saya jugaaa

Hanis MY said...

lagu yuna byk yg best kan!

Nelly The Strange said...

nelly suka lagu ni ! banyak2 lagu yuna ... yang ni je yang nelly suka .:D

WuMing said...

Hah...layan....

umie naziera said...

@Hanis MY lagu YUna unik2 belaka

umie naziera said...

@Nelly The Strangesetuju dgn Nelly sb lagu nie tersendiri :)

umie naziera said...

@WuMingjom layannn :D

Anonymous said...

Today is documentation weather, isn't it?

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias