Geng (s)

Sunday, May 15, 2011

hmmm..ada satu lagi luahan tentang aku

kawan-kwan aku selalu tanya,
"pasaipa hang xmo kapel?"
"awat ang xterima dya?"
"dah ada sapa-sapa kew?"
"tipu ar ang xkapel.."

yang aku kelentong pulak..
"aku xminat lagi arr kapel2 nie.."
"xmo la,dah la budak tuu jaat.."
malas ar weii kapel,lagipun nk study dulu.."
mana ada sapa nak kat aku nie.."
aku xkapel,ang xcaya sudah.."

hmmm..penting sangat ke kapel dalam dunia remaja nie..
eh,remaja kew..aku dah dewasa laa..umo 18 tahun ke atas dh kira dewasa dah
nie cita zaman skolah before pra-u..

aku memang xmo kapel2 lagi sebab rasa macam hidup akan di konkong kalau kapel
kalau kapel mesti nak kena jumpa,
nak kena mesej,
nak kena call..
nak cakap sayang2 semua tuu..
eee...gelilah
aku xsuka main mesej sb malas nak menaip
aku xsuka call owg sb aku xtaw nak cakap apa..pemalu!
aku xsuka nak kluar jumpa dya sb aku memang malas keluar rumah
pendek kata aku memang pemalas tahap gaban..
aku takut nanti lelaki tuu xleh tahan dengan ke-skema-an aku nie
bukan skema doe,cuma malas
ha,cakap malas lagik..iskh3

tapi...
kita manusia mesti wujud perasaan ingin berkasih sayang
walaupun sebesar zarah
so,xterkecuali aku jugak ingin menyayangi dan disayangi..
aku bukan anti lelaki..
tapi aku belum jumpa lelaki yang sesuai
yang faham dengan diri aku

tapi skarang aku dah jumpa
orang yang selalu aku idamkan
yang ada ciri2 lelaki idaman aku
yang boleh berkongsi hari malah hidupku...


Dia...Tengku Khuzairi!

to be continued..


♥ With love by Nazeyra ♥

2 love(s):

aimanayie said...

to be continued.. >.<

Umie Naziera said...

hehehe..insyaAllah kalau rajin

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias