Geng (s)

Wednesday, May 18, 2011

...sambungan entry lepas...Tengku Khuzairi

Lelaki ini lah yang paling laser,yang paling menyakitkan hati,
paling xhandsome
Lelaki ini memang pakar untuk membuatkan owang sakit jiwa,
membuatkan owang menjadi gila,
dan berkemungkinan trauma sepanjang hayat.

Dia...lelaki yang banyak menyakitkan hati aku
Dia...lelaki yang pernah menengking aku
Dia...lelaki yang sering mmbuatkan aku menangis
dan
Dia...banyak melukakan hati aku
Tengku Khuzairi...kenapa kau perlu datang dalam hidup aku.

Namun semenjak akhir-akhir ini
Dia...lelaki yang telah menghiburkan hati aku
Dia...lelaki yang membuatkan aku berasa bahagia
Dia...lelaki yang mampu membuat aku tersenyum bila bersendirian
dan
Dia...lelaki yang aku rasa cukup istimewa
Aku merasakan dialah lelaki yang akan membahagiakan aku,
yang dapat menerima segala kelemahan aku

Aku tak mahu kehilangan dia.Jika dia pergi dari aku,
belum tentu lagi aku akan menemui lelaki sepertinya.
Yang senyuman sama sepertinya.Yang memiliki kenakalan dan ketawa sepertinya.
Aku benar-benar cintakan dia.
Sejak dari dahulu hingga kini.
Aku cintakan dia bukan kerna keindahan rupa,cinta itu lahir dengan sendiri.
Aku pun tidak tahu kenapa perasaan ini hadir untuk dia,yang pasti...
takkan ada lelaki yang sama dengannya.

Tengku Khuzairi...
Bila cinta adalah nafas,ku ingin hidup seabad.
Bila cinta adalah keindahan,ku ingin selalu memandangnya.
Bila cinta adalah luka,ku takkan peduli seberapa pahitnya luka itu.
dan Bila cinta adalah air mata,ku akan tetap tersenyum 
 walaupun dalam duka...

♥ With love by Nazeyra ♥

1 love(s):

Diana said...

menarik... hehhehe:)

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias