Geng (s)

Sunday, May 1, 2011

hot!hot!hot

assalamualaikom

kemarin sangat hot la..
cuaca sememangnya hot
tapi ada yang sama hot dengan cuaca kemarin
kawan2 aku yang tngok comment2 tuh taw la kan..

haaiiii..
xmo la kita gaduh2 ek
dah besar pown
19 tahun taw!!
budak 9 tahun pown gaduh xejek2 macam tuh
dyorang lagi matang dari kita weiii..
dah la 1 klas..
pusing2 memang jumpa jugak la dalam klas tuh

kita dah la nk stpm tahun nie kan
so,xmo la stress2 pasal benda2 kecik nie
pasal owang laen kita nak gaduh
apa class beb!!

korang niee...
3 hari x bercakap pown dah berdosa taw
harap korang baek2 la macam dulu
bila ingat balek masa dulu2,kan best
happy sama2
hang out sama2
gelak sama2

tapi...
yang lalui semua nie bukan aku
mesti korang kata yang cakap memang la senang kan
nie bukan cakap senang laa
aku just bagi advise just
ni luahan aku berdasarkan apa yang aku nampak la
so,dont angry2 k

harap2 lepas nie kita bersatu kembali k
xkira la sapa yang cucuk mencucuk pown
yang penting kita kenal kawan tuh n just get along with her/him
kita ikhlas berkawan dengan dya
so kena terima baek n buruknya...



macam pic yg kat atas n bawah ni kan best!!
alwayszz togetherr...









♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias