Geng (s)

Monday, April 9, 2012

Oh Reunion!!

Assalamualaikum


Peacee!

Untung lorr korang boleh tengok ABPBH2011 live malam ahad lepas kan.Untung lorr boleh tengok sketsa Ombak Rindu dengan abg Mat Haron Mustafa..eh,Aaron Aziz kan.Untong lorr korang dapat tengok Didie Alias jdi pokok krismas kan.Untung lorr..korang dapat baca aku merapu ni kan.hehe

Nak citer pasal untung,aku lagi beruntung malam Ahad lepas.Tak menang anugerah pon takpa.Aku dapat kenangan terhebat malam tuh.Yaww!Reunion time.

A special reunion for group SKJ batch 1999-2004.Hapyy =) (budax Sekolah Kebangsaan Jejawi,Perlis tahun 1999-2004)

Mawnya tak happy.Memang macam macam perangai bila jumpa.Ada yang dekat 7 tahun tak jumpa.Kedai tuh dah jadi macam rumah sendiri.Tuan kedai rasanya sikit lagi nak suruh kami blah,bising doe!

Dan tema malam tuh ; MELANTAK SAMPAI MUNTAH!!!

Credit pic to Farah dan Mun.Aku curik2 ek,heee.

Acara wajib kalau berjumpa.Tak kira laki or pompuan.Sebelum makan seafood,kita makan flash kamera duluu.

dara pinggitan..auww

dah start dahhh..

nampak tak,dari sebersih2 tempat bakar tuh sampai sehitam2nya.apa punya turr,dyorang seronok main benda ni.


yess,time makan tak ingat kamera dah.makan geng makan!!

Sharifah Atifah @ Tipah.Dulu2 dya garang taw.Sekali kalau kelas bising,siaplah korang dengan Tipah vavavoom nih.

Kalau nak suruh aku perkenalkan sorang2 memang aku tak ingat nama,hehe




Bani and Mun

untung lorr ada orang suap akuh,hew2.dua kali pulak tuh.sedapp uwh 
thanks Mirul =P

nak jugak..amek laa

imam muda Dzulkhairi.bagus ja budax nie dalam kelas dulu.dulu laa..sikalang wa talak tau aa

from left : feeqah,farah @ kakcik,nasuha,mun,tipah,and errr..

ala gegurl nie..auww,menyampah 

u know what?dua orang ni la yang menghavockan keadaan malam tuh.kami gelak pown sebab dengar dyorang ni gelak,lawak kot!

Sabilulkhoir..entah betul ke tidak aku eja nama dya nie

Adi with Nasuha.Nasuha nie geng aku jadi pengawas kooperasi dulu.Dari darjah 3 sampai darjah 5.Pertengahan dengan hujung tahun cikgu bawak kami pegi makan KFC,haha.Sebenarnya ada sorang lagi,Hafizoh,xdatang pulak malam tuh.


Suhail with Mun.


Last but not least.We are twins,with different parents.LOL.Dari sekolah rendah sampai sekarang orang cakap kami kembar.Padahal takda pertalian langsung melainkan bestfriend =)


Sudah makan,bergambar then bayar sendirian berhad okeh.

Tukang suap.Amirul,yeahuuuu!!



Dah habis.Mintak abang kedai tolong snap gambar kami yang pulun nih,hihi.Tenkiu abang.Lap u laah ^^

Really had a great moment with u guys.Sangat sangat happening dan pening okeh.Hopefully kita boleh buat lagi reunion @ gathering macam ni dengan ramai lagi yang turun.Ni baru suku jer.Tak puas jumpa korang.

Okeh kawan kawan,jom kita enjoy,eh,tido!!


♥ With love by Nazeyra ♥

3 love(s):

Papa Mifz said...

reunion jumpo kwn2 sekolah mmg sgt2 seronok...

ejulz said...

seronok dpt kumpul ramai2 camni.. rindu kwn2 sekolah..

Shaznina Sofia said...

wahh bestnye dapat jmpe semua balik kn..

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias