Geng (s)

Saturday, April 7, 2012

This April

Assalamualaikum


Hye April!!!

Dah tujuh hari baru say hye.Never mind.Kita masih dibulan April.Dan April tahun ni ada banyak jugak event yang aku kena take note.

First is reunion with my primary school friends yang super awesome.Hewww,lama giler tak jumpa dyorang.Eh,tahun 2010 dah buat reunion tapi tak semua yang datang.Memang la tak boleh harap semua datang kan kan.

But this year,banyak budak budak yang tak turun haritue akan turun malam nie.Argggh!! 8 April means ABPBH2011!!Tengah confius sebenarnya,nak pegi or tak reunion tuh.ABPBH mesti gempak macam tahun tahun sebelum nie.Rugi kalau tak tengok live.Then decide untuk pegi ja reunion tu.Sebab bukan selalu dapat buat gathering macam nie.

Dah lama tak jumpa.Ada yang 7 tahun tak jumpa dan insyaAllah akan jumpa malam tersebut.huhu.Mesti gempak and havoc dengan story yg macam macam.Dah la perangai gila gila memasing. =)

And and and,paling mengusutkan minda this April is.....aku dapat panggilan interview from Imigresen.



20 April 2012

Gilerr cuak.Kalau setakat interview lisan tidak la segubra ini dibuatnya.Tapi ada pulak interview pancaindera dan fizikal.Which mean aku kena lari lari,ada bangun tubi,lompat jauh.Hurgggh!! Tergolek dog la jawabnya..

Udahler aku ni pemaleh bab bab sebegitu.Berat entah lepas ke tidak.Hehew.Mak aku suruh jugak aku pegi.Dya kata mana tau mungkin rezeki akuh dapat kerja tuh.Sekarang kan susah dapat keja.Dah dapat interview ni belasah saja,gomen pulak tuh.

Yeahh,positive thinking!

So sekarang,aku tengah giat joging 5 kilometer tetiap pagi.Tak makan sebulan untuk diet.Okeh tipu.Itu hanya mimpi disiang hari.Muahaha.Aku just bangun pagi and joging slowly area rumah aku.Then pergi lepak dekat sungai,lepastuh snap snap gambar...eh!Joging ke drama??!

Hah,kalau dah perangai macam tu macam mana nak dapat badan taf taf berketul ketul.Huh!Maw larii penemuduga tengok badan aku taf taf nanti. =P


Apapun,hope korang sudi doakan akuh dapat lepas interview fizikal tuh dan insyaAllah sampai ke interview lisan.Aminnn =)

Thanx foe reading.Love u..muah muah muah
♥ With love by Nazeyra ♥

4 love(s):

ZF said...

harap2 dapat la no

Umie Naziera said...

@ZF amin,doa2kan mak ni yerr :)

Mizz ErMa said...

wah, gud luck yer utk intebiu nanti, untunglah kalo dapat..n hopefully dapat lah kan..hehe

LYAfrina said...

wah..gud luck untuk interview tu..manatau kot2 ada rezeki kan...

huhu..7 tahun x jumpa..sure teruja kan

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias