Geng (s)

Saturday, June 16, 2012

"Ni xihuan wo ma??"

Assalamualaikum




Ni xihuan wo ma? 
Awak suka saya tak?

Auuw,sangat best novel nie
Mesti ramai yang dah baca kan.

I fall in love with Hilman Yong 

Dah berapa kali aku ulang baca novel nyh,
sumpah tak boring!!

Kalau buat filem comfem pecah panggung
kalah Ombak Rindu wa cakap lu!

Kalau korang nak baca online klik ja

Eh,nak tau rupa Hilman Yong n Intan Zulaika macam mana?

Daniel Henney

Hana Tajima

Penulis gambarkan dua orang dekat atas nyh sebagai hero n heroin
Sangat sesuai okeyh

Ini kisah cinta Islamik yang sangat romantik
Korang kena la baca =B



♥ With love by Nazeyra ♥

6 love(s):

Papa Mifz said...

erk..papa mifz tak layan la citer2 mcm nih...:)

Nurulee said...

Huyo hero dia. Hehe =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/mid-year-exam-result.html

LYAfrina said...

kat rmh pon ada novel ni.. tp x baca lg..tgu turn.. byk sgt novel nk khatam ni

Rtp Farra Arisha said...

sounds interesting! sayangnya Arisha bukan pencinta novel tegar. hiks

nazirulhazwan~ said...

Novel melayu ni predictable.
Story dekat2 same.booo. hehe

syakey said...

cta ni best sgtttttt!!!

rindu hilman. hihi ;)

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias