Geng (s)

Monday, June 11, 2012

Tak Pernah Rasa Sebegini

Assalamualaikum


Wuuuttt!

Kenapa ha??aku jadi sangat tacing sejak dua tiga empat menjak nyh.Selalu rasa macam nak nangis.Aku sunyi gila kot.

Selalunya aku sibuk kemas rumah yang baru renovate,amik lesen kereta.So,aku tak rasa boring sangat.Bila rumah dah siap,hal lesen tinggal nak test dengan abang JPJ jerr,aku jadi tak tau nak buat apa dekat rumah.

Tapi kan kan.Aku rindu kawan kawan.Rindu gelak ketawa dyorang.Rindu usik mengusik masing masing.Rindu nak round dengan kereta or naik moto.Rindu nak makan together gether.hmmm..

Apa boleh buat kan,masing masing ada yang keja,study.

Dan pulak,sekarang ni aku rindu seseorang la.Rindu dya usik aku.Rindu dya soal aku.Rindu dya buat aku blushing.Padahal baru jumpa berapa kali ja pon.And i'm not really know him.He's actually a stranger to me.

Tapi bila dah stop jumpa dalam 2 3 hari je,aku dah start rindu.Apa kes niyh weyh???Dia entah ingat tah tidak dekat aku ni.hmm


Tanggung sorang sorang la cik Umie yerr..


♥ With love by Nazeyra ♥

6 love(s):

eiyzniey said...

alooloo..
saba ye.nnti jmpe la dorg.
:')

Ahmad Sabree said...

saye pun.. rindu dgn kengkawan...

Unknown said...

oh siapakah jejaka yg telah menawan hati kamu itu??

LYAfrina said...

biasalah tu dik..
ada hari2 kt rasa sunyi..lg parah kalo disertai dgn perasaan y sedih semacam.. lya pon late ni..g2 la y dirasakan.. ntah nape.. tp..yerla..xkan nk biarkan diri trs tbelenggu..so cari alternatif..kita semua berhak bahagia !

fadh leyanie said...

seseorang itu menimbulkan tanda tanya..rindu siapa tu...

kindergartenlibrary said...

ada masa kita akan rindu saat-saat yang indah kan .

=')

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias