Geng (s)

Monday, February 27, 2012

Malam jumaaaaaat

Assalamualaikum




Malam itu malam Jumaat. Kassim ingin beristirahat awal bersama isterinya, dia fikir dia akan dapat banyak ganjaran jika berbuat begini. Ganjaran paling nyata ialah hakikat dia kini sudah mempunyai lapan orang anak: empat daripada mereka masih kecil lagi. Yang bongsu masih lagi menyusu

"Malam ini kita tidur awal. Malam jumaat" kata Kasim pada Ani, isterinnya yang sedang menyusu anak bongsu mereka

" Tak boleh bang. Sebab anak anak kita masih belum tidur, nanti saya tidur kan mereka dulu"

" Baiklah awak uruskan mereka. Abang akan ke bilik sebelah membaca Al-quran" balas Kassim, sambil ke bilik air mengambil wudhuk, setelah mendapat kan songkok. Kitab al-quran dan meminum seteguk air sejuk Kassim bersedia untuk memulakan kerja ibadahnya?

"BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM"

" Bang!! Anak dah tidur" Terkejut Kassim mendengar suara Ani yang membawa khabar baik kepadannya dalam jangkamasa yang begitu singkat.

" SODAQALLAHULAZEEM "

Tu lah dahsyat nya malam Jumaat......









p/s : NO COMMENNTTTTT!! >_^'




♥ With love by Nazeyra ♥

12 love(s):

Wawa Tasliman said...

after dah 'selesai' kasim pun berkata alhamdulillah.. hihihi..

ni dah kawin ke belum buat entry macam ni?

Nurulbadiah Lai said...

malam jumaat??


nakal..:)

umie naziera said...

@Wawa Tasliman haha,belum lagi kak..heeeee :D

umie naziera said...

@Nurulbadiah Lai peace ^_~ share dr fb punya nie ..LOL

Nelly The Strange said...

hamboi ! hahaha

Hanis MY said...

aduiyaiii pingsan! haha...

WuMing said...

Hi..hi..hi... Belum kahhhwinnn????.

Kena cepat dah niii...

Papa Mifz said...

cepat2 tidur kan anak2 yer...hehe

umie naziera said...

@Nelly The Strange yaw2,heeee

umie naziera said...

@Hanis MYhee,sabar2 :)

umie naziera said...

@WuMingcoming soooooooonn.hahah

umie naziera said...

@Papa Mifzboleyh try nih,heee

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias