Geng (s)

Monday, June 13, 2011

3 Cerita dalam sekelip mata..

Cerita 1

Ahh..ko memang x tetap pendirian la Umie.Brapa kali dah ko tukar nama blog dgn background tu semua??Hah!!Ada aku kesah sebab lepas nie compem aku akan tukar lagii..Hikhikhik..Orang kata kalu macam nie ciri2 orang yang xtetap pendirian.Memang pown,aku memang seorang yang xtetap pendirian.Agak2 macam lalang sikit arr.Tapi aku xtetap pendirian dalam hal aku sorang ja,kalau bab2 rahsia  orang nie kalau dyorang cita kat aku,aku xkan cita kat orang lain.Huh!!Naya ja maw kantaoi.

Cerita 2

Hari nie keputusan Muet keluar.Semua budak kelas aku cuak,tapi yang peliknya aku buat dont know jer.Asal ek??Ko xder perasaan ke Umie??Ke ko ni 'perah santan' ja lebih??Hah!!Tapi Alhamdulillah sebab aku xpayah repeat hujung tahun nie.Dapat Band 3 jerr.Aku xkisah,janji xpayah repeat sudahh,mana nak kaut duit  sampai 60 hinggit untuk beli pin dya.Bala,bala!!

Cerita 3

Masuk dalam lab,on jerr pc tross bukak blog akuh nie.Macam aku selalu kata,sambil menyelam minum air,kalau kembung tanggung sendiri la erk.Pastuh tengok2 blog angah ada buat entri pasal blog dya kena terjah.Sekali tengok ok jerr,dua kali tengok eh,macam kenal jew blog nih,tiga kali tengok eh,blog akuh rupanya.Hahahha..thanks jugak ek sebab sudi promote2 blog gila aku nie.Aku buat sebab aku memang solute dengan tulisan angah nie,suka sesangat.Pastuh tengok follower tross naik walaupun bawu 24 orang.Eh,itu pown nak kerekkk!!

Udah-udah le merapunyer Umie oii,p masuk tidor nuh...esok sekolah derrrr!
♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias