Geng (s)

Saturday, June 18, 2011

Oh,sweet!Sekali lagi mimpi 'dyer'..lalalala~~`

Bangun pagi nie sekali lagii aku rasa heppy sesangat
Walaupun dalam mimpi,tapi aku hargai sebab
time tuu jer aku dekat dengan 'dyer'..
Dalam realiti??hmmm,hampeh!!

Kalau dalam entry ini 'dyer' pegang tangan akuh,
kali nie 'dyer' peluk aku beb!!cewahhh,
berangan dah..
Dalam mimpi tuu,he declared his love to me!!
Dah la tempat nyerr romatik bangat sih!
Dalam hutan,kuangkuangkuang!!
Aku plak malu2 kucing sebab 
tetiba jerr ada geng2 aku masuk sekali dalam mimpu tuu
aisehh,siap cikgu azizan ada sekali tuuu..
punggahhhh...
Tapi dyorang restu kot!hahahah

Lepas tuu ada orang call n aku terpaksa 
bangun dari mimpi indah akuh,huhuhu
kacau line betul arrr..

Anyway,itu hanya mimpi!!
Bukan realiti!!
Dan sangat susah menjadi realiti,
tapi mana tahu,itu kerja Tuhan..
Mana tahu ada rezeki aku nanti.
Berangan la ko Umieee...



♥ With love by Nazeyra ♥

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias