Geng (s)

Thursday, June 16, 2011

No Couple until NIKAH!!

Aku suka statement nie.Memang sesuai sangat dengan apa yang aku fikirkan sekarang.No couple sampai la aku nikah.Baru best!!Time tuu nak pegang apa pown boleh.Dah HALAL k.

Cikgu pown cakap,time belajar,belajar betul2.Ini bukan masa untuk cinta monyet or cinta beruk tuu semua!Nah,amek ko.Sapa terasa amek.Tapi memang aku belum couple lagii.Sapa la yang sudi ek dengan aku nie?/!..HUHUHUHU..Scandal jew banyak tapi mana pernah lekat sowang pown.

Tapi bagus jugak,xpayah couple.Suruh jew mak carikan.Boleh kew macam tuu??Tapi ok what,aku dengan kawan2 suka merapu macam tuu.Nak kahwin dengan pilihan keluarga.Cewahh,statement xhengat!Jadi betull baru tahu langit tinggi ke rendah.Tapi compem keluarga kita cari yang elok2 kan....

Sapa setuju angkat tangan macam sayerr....hahah



♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias