Geng (s)

Wednesday, June 1, 2011

Siapa Tengku Khuzairi tue??

Dalam entri nie aku ada tulis pasal seorang lelaki yang mencuri hati aku.Tengku Khuzairi!Pastuh ada sambungan pulak dalam entri nie.Tapi haritue ada owang tnya akuh sapa si Tengku Khuzairi nie??

Meh cni nak citer.Tengku Khuzairi tue hanyalah watak dalam novel Akhir Sebuah Cinta karya Siti Nur Dhuha.Hah,best giler kot citer dya.Sekarang novel tue ada kat kawan aku pulak,kasi dyorang feel sendiri dya punya story.Hahahahah.

Watak dya yang sombong tapi nakal2 ckit memang mencuit hati aku.Suka lahhh.Aku kaki novel,bila dah nampak novel tu kat kedai terus aku beli.Dah la time exam aku beli,punya lah control jiwa xmo baca lagi novel tue sebab nak baca buku.Lepas habis ja exam sejarah aku balek umah n terus bukak novel tue.Layan sampai ke malam baru habis.Puas hati aku!

So,terjawab sudah sapa Tengku Khuzairi.Kalau nak tahu pasal watak dya lagi kenala baca novel Akhir Sebuah Cinta.Compem korang pown akan tercuit dengan watak dya n lawak2 yang dicipta dalam novel tu.Good job Siti Nur Dhuha!!

Aku??Masih xtahu apa akhirnya cinta aku nie...ARGGHHHH!!serabut kot!!

tengok,novel paling laris lagi..

♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias