Geng (s)

Friday, June 3, 2011

Abang aku punya kajian memang xboleh blah

Tengah sembang dengan abang aku dan ada scooter lalu.Tiba-tiba dya kata..

Abg :Cuba ang tengok,awek2 scoot semua comey2.Ikut kajian aku la semua awek scoot comey.Awek yang naek moto laen mana comey pown.

Aku :Ceh,bila ang buat kajian merapu ni semua.Abih,aku ni yang xnaek scoot pown comey. (hanya tmbahan, nak cari pasal aku cakap macam nie,mampus dibantainya gelak kt aku nnti)

Then,aku tengok punya tengok,betol jugak apa yang abang aku kata.Banyak la jugak awek scoot yang comey.Agak terpengaruh la jugak dengan kajian tue.Mak,nak beli scooter boleh,nanti bertambah comeyla anak mak nie.muaheheheh.

Abang oo abang,ekau berkonan yoo??Cukup2 la yang tongah beratur nie.X monang tangan ekau nanti.Yang dah ado nie pown comey jugak eden tengok,berkonan nak buet kakak ipor.hehhehe

Moral of the story : nak comey beli scooter,hheehehehhe

Daaaa~~~
♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias