Geng (s)

Tuesday, June 14, 2011

Sweet Tuesday..

Hari nie aku tengah buat sambungan assignment programming yang aku pernah buat 
huhh,agak susah jugak tapi aku main copy jerr yang cikgu dah siap punyerr..apa susah??
last sekali siap jugak assignment untuk stpm nih tapi ada banyak lagii laa..
takut laa,exam kali ni result down sangat
cuakk aku nak kena post morterm dengan pengetua
mesti kena lecture teruk punya sebab result aku yang sebelum nie elok,ranking kedua kot dalam tingkatan!!
kali ni memang down,hilang semangat
tapi salah aku jugak sebab time exam pown cibuk layan novel
hah!!ko tanggung la sendiri Umie oii

tapi berita gembira hari ni ialah aku xpayah attend kelas muet dah,hahah
yang kena repeat jerr kena attend kelas
sir kata yang xmo repeat p keluar duduk kelas lain,
macam halau jerr, tapi kami sukkkaaaa..hahaha
mood jaat mai dahhh..sorry sir!!expresion yang terlebih
 
Pagi nie ada suprise dekat perhimpunan,tengah elok2 check student yang keluar baris,
ada orang bagi aku sumthing n wish 'happy besday"!
terkejut akak dik!!
tapi thankz sebab sudi ingat nak bagi sumthing kat akak..
muchas gracias to mardhati
tahun depan bagi lagikk ek!!

>.<


♥ With love by Nazeyra ♥

0 love(s):

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias