Geng (s)

Saturday, January 21, 2012

Cara Allah

Assalamualaikum


Baca status Sir aku tadi.Waaa,tak sangka Sir aku ni puitis.

Cayaalah Sir!!Ingatkan terer ajar English jerr,hihihi.


Aku meminta kepada Allah setangkai bunga yang segar,Dia beri kaktus berduri.Aku minta kupu kupu diberiNya ulat berbulu.Aku sedih dah kecewa.Namun kemudiannya,kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pun menjadi kupu kupu yang sangat cantik.Itulah jalan Allah,indah pada masaNya!Allah tidak memberi apa yang kita harapkan.Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan.Kadang kala kita sedih kecewa dan terluka.Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam hidup kita...

Hebat tak hebat kuasa Allah.

Terima kasih ALLAH




♥ With love by Nazeyra ♥

12 love(s):

Caythrine Amanda said...

love this word...! pembakar kesinambungan hidup :) gudlah ada sir cengitu ;D

TwIstiEs*meSti Mau* said...

mmg cantik ciptaan tuhan....mcm umie laa...hoho

ieda said...

suke ayat nie ..
banyak digunakan ;)

salam kenal dik ..

umie naziera said...

@Caythrine Amanda : motivasi nih,heehe :D

@twisties : tima kasih!nah seringgit sebab memuji,,hak5

@ieda : salam kenal kak,thanks guling2 sini :D

eiyzniey said...

Like this!!
::))))))

syakey said...

Allah Maha Mengetahui :)

eLLa n aLia said...

sungai yg tenang jgn disangka xde buaya.. ehehe, sir ko dah kwin blum? hehe

Hanis MY said...

Lovely quote... :)

umie naziera said...

@eiyzniey : saya lagii likeeeeee :D

umie naziera said...

@syakey : betul2,DIA dah rancang yg sebaiknya

umie naziera said...

@eLLa n aLia:haha,dah kawin dah pown..anak dya dahhh...xingat plak,heheh

umie naziera said...

@hanismy: superr lovely! ;)

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias