Geng (s)

Thursday, January 12, 2012

I miss Samy Vellu (- ______-)'

Assalamualaikum


Benda ni dah lama kot,tapi aku tetap nak share.

Kata kata Samy Vellu yang melucukan tapi itu yang bestt!!


1. Samy Velu menyebut berkenaan Pos Laju:
"Besoh kirim, hari ini juga sampai"

2. Dalam berita TV apabila beliau cuba untuk memberitahu dia berasa amat malu:
"Ini prekara sangat memalukan saya dan kemaluan saya sangat-sangat la besar"

3. Samy berkata dalam salah satu ceramah:
"Kita akan bina satu jambatan wuntuk worang2 kampong di sini." Kemudian seorang pakcik bertanya, "Datuk, sini takde sungai, buat apa bina jambatan?" Dan kemudian Samy dengan megahnya menjawab, "Kalao takde sungai, kita bina sungai”

4. Kenyataan paling digemari oleh Samy dalam berita abad ini:
"Toll naik sikit, banyak marah saya. You worang ingat semua ini toll saya punyer bapah punya kah!”

5. Ketika krisis air:
"Semua worang diminta jangan membuang aiyerr!"

6. Berkenaan masalah sosial:
"Worang2 muda sekarang banyak suka hisap dade"

7. Ketika program derma darah di Sungai Siput:
"Marilah kita semua menderma dare"

8. Ucapan selamat datang dalam kebanyakan majlis beliau:
"Selamat datang saudara-mara semua" (Ia sepatutnya “saudara-saudari”)

9. Ketika isu Al Arqam hangat diperkatakan, beliau berkata dalam satu sidang akhbar:
"Saya gumbira bahawa didapati tiada pemuda MIC terlibat dalam kes Arqam"

10. Di satu majlis pembukaan sebuah bangunan baru:
"Mempersilakan Datin Paduka Rafidah Aziz naik dari pentas wuntuk membuka kain"

Dan tentunya yang paling kelakar di dunia sepanjang zaman ialah:

"Kita akan bina roket pigi matahari." Salah seorang wartawan berkata, "Tapi Datuk, matahari terlalu panas untuk didekati." Samy menjawab, "Itu tade masalah. Kita hantar waktu malam"


  Bukan nak kutuk tapi seronok dengan cara dya.Miss Samy Vellu!! boleh???!hahahah


♥ With love by Nazeyra ♥

7 love(s):

Cikpuan rara said...

hahahahaha tergelak2 rara baca ni.adoiiii mmg penghibur tol dye kan.

umie naziera said...

cikpuan rara:tu laa..seronok dgr dya cakap,lawak2!

Hanis MY said...

adeh tak abis lagi gelak ni..boleh pengsan...

Papa Mifz said...

rindukan rambut nyer itu...haha

ZF said...

lawak2... pecah perot den

TwIstiEs*meSti Mau* said...

HAHAHAHAHHAHA....dipersilakan umie naziera wuntuk membuka kain....haha.....

hoo..,peminta sv yerr...hohoho

umie naziera said...

penangan samy vellu ada bole lawan maharaja lawak x??hahahha

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias