Geng (s)

Saturday, January 14, 2012

Mesti pernah buat kan kan??! Jangan tak ngaku!

Assalamualaikum




Korang mesti pernah buat kan benda benda dekat bawah nie?Aku yang baca pown rasa eh,betulla aku pernah buat.Rasa cam ngong jugak dulu dulu.Hheheh


Perkara yang semua orang lalui masa zaman kanak2


1) buka kipas..bercakap depan kipas.suara bertukar. bangga siut. siap nyanyi lagi.

2) buka peti ais. pastu buat eksperimen. tutup pelan pelan. nak tgk lampu dlm tu terpadam

3) naik kereta waktu malam. tengok bulan. pastu ingat bulan ikut korang.

4) nampak helikopter @ kapal terbang. siap lambai. beranggapan org tu nampak korang.

5) naik basikal. dapat lepas 2 2 tangan. rasa mcm dah pro.

6)bila melukis permandangan, mesti ada bukit dengan matahari tersepit dicelah2, sawah padi dah comfirm,burung bentuk M mmg dah wajib

7) kalau lori@van milo datang kat sekolah. happy sangat. dapat minum free.

8) waktu rehat, suka lepak kat longkang.

9) main zero point masa timerehat. 
10) main tiang time rehat


Korang nombor berapa?Aku pernah buat semua.Dah budak budak.....
♥ With love by Nazeyra ♥

13 love(s):

ZF said...

Aku penah wat semua ni...

penagih kasih said...

wuuuu sebijik je kot mcm aku time kecik2
kenapa kite same je eh?
comel kott.huhu

penagih kasih said...

wehhh same kot
aku pun mcm semua yg di atas jgk mase kekanak
memang semua kanak2 atas dunia ni dah disetting same je ke haa?
comel je :p

umie naziera said...

waaa...kita serupa lol ^_~

Papa Mifz said...

pernah buat..tp bukan la semuo dlm list tuh..hehe

Nelly The Strange said...

semua pernah ! hahahahhaa

bab kipas tu lagi la ! pelik je kenapa suara ada banyak ! hahaha

~SaL IjOu~ said...

haha..siyes betul..cuma no 2 je x penah buat..~ ;p

Syahirah Suhaili said...

haha..betol2..dulu pernah buat tapi xsemua la..haha..xpernah brani lepas 22 tangan masa naik basikal..haha..main zero point pon jarang..kesian x? sebab dulu slalu main dgn abg..main mainan bebudak lelaki je banyak..duhh~

umie naziera said...

papamifz : haha,biasalaaa,budak laki main zero point x??

nelly :betul2,rasa kagum sesangat time tuu

umie naziera said...

salijou : 6ber 2 xprnh buat??haha,sya smpai skarang buat lagii..weeeee~~

syahirah : hehe,kasar woo main dgn budax laki

lieynanilaz said...

saya pun pernah buat semua tuh....tapi enjoy!!..

umie naziera said...

lieynanilaz :memang enjoyyy laa ^_~

budak penjara said...

ye..smua tu betul..ak penah buat..tp 1 je..tym rehat dlu, ak x lepak tepi longkang..ktorg lepak kt padang bola je.. xpon di tepi blik tukang kebun..nmpk genster tym tu sbb darjah 6 kn..haha

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias