Geng (s)

Wednesday, January 4, 2012

Wordless Wednesday..Aku jumpa sijil kawin aku!!

Assalamualaikum





Apakah ini??Buat tak tahu pulak kan?Baca sendiri arr.

Masa tengah kemas buku buku dalam bilik tadi yang sepatutnya dah sebulan lepas buat,tiba tiba terjumpa pulak sijil kawin nie.Haiishh,Lemah den.

Bila memikirkan yang aku pasti akan kena jugak pergi kursus kawin tu ,eh,PLKN tuu memang lemah semangat.Sebab haritu aku tangguh ja sebab bagi surat tawaran masuk universiti.

Lepastu dya suruh hantar lagi surat pengesahan penangguhan kali kedua.Aku boleh buat buat lupa pulak.heheheh

Kalau aku hantar surat pengesahan yang aku study form 6 memang aku rasa tahun nie aku dapat la pergi tempat serram tu.Tak mau tak mau!

Tapi kalau dipanggil jugak lepas nie....tsskkk...doakan aku ada seribu alasan nak bagi.

Dah,byeee


p/s : kalau sijil kawin betul xpa la jugak


♥ With love by Nazeyra ♥

8 love(s):

ZF said...

weh best pa g PLKN ni..huhuhu

Rtp Farra Arisha said...

you're choosed. come on, have to face the fact...;))

afif_bob92 said...

tahniah....

Papa Mifz said...

pergi la..mano tau ado pakwe hensem kat sano..hehe

Hanis MY said...

laa baru nk ucap tahniah hehe... ingtkan betul2 da kawen... takpe nanti jumpa pakwe kat sana tsskk guwau jek...

umie naziera said...

zf : best??xpelaa ko pernah pegii,hehhe

rtp farra arisha : yessza!but still i dont like it

bob :err?xmo2

papamifz :hahah,ngorat jurulatih lagi best, ;P

hanis my :kawin betul2 bawu best,bhahaha..gatai pulokk

アヌムちゃん said...

kalau x pegi x boleh eh

umie naziera said...

アヌムちゃん : xtaw la kak..kna ada alasan kukuh laa

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias