Geng (s)

Wednesday, September 28, 2011

Aku geram sangat dengan budak nie..rasa nak tampo-tampo jerr


Giler ah,aku memang geram dengan budak nie
seyes aku xbulyh tengok muka dya
kalau jumpa ja aku cam nak cubit sampai aku puas
macam nak tampo-tampo jer biar berbirat

kenape dya comeyl sangat ha
kurniaan Tuhan
tu yang buat aku geram giler tu
memang xbulyh kalau tengok saja
mesti nak kena cium dya puas-puas
eee,kiiiuttt!

Nur Farheein Insyirah *betul ke x ejaannya*







Comeii x?orang kata muka aku kecik-kecik dulu macam nie la
bajett!!
Budak demok Syirah nie sepupu aku
yang dukung-dukung dya tu pown sepupu aku
banyaknyerr sepupu ke kupu-kupu
ok stop umie!

Seronok sangat main dengan Syirah nie
haritue kami semua sepupu n mak sepupu *mak saudara aku la* pakat-pakat makan aiskrim
huisyhhh,sedap xhengat!
dya pown buat mulut muncung-muncung 
buat muka macam dya tu dah bulyh makan
xsampai 7 bulan lagi la cyunk Syirah

tapi kami selamba badak jerr suap aiskrim tu
punyala seronok dya merasa
pastuh nak lagi,mak dya suap pulak
lagi sakan lerr mulut muncungnya tue
hahhaha
gila kentang ah
semua otak gila-gila,sumbat macam-macam dekat budak tue

Seronok la bila dapat main dengan budak-budak kecik macam nie
sepupu aku yang lain semua dah besar
dya jer yang paling kecik taraf baby!
seronok la kena usung sana sini
dah besar nati aku nak main kejar-kejar pulak
bila la gamaknyerr?!?

Dan mak ndak ku..
jangan marah ek, dikya bukan nak tampo gedebuk gedebak tuh
nak tampo tampo manja jaa..hehe
anak mak ndak comey sangat
kasi halal ek??hahha

p/s : aku jeles xder gambar lagi dengan Syirah,huisyyy!geram!!



♥ With love by Nazeyra ♥

5 love(s):

Heidi Shafiq said...

comel sgt ni.. jgn tampo die..

umie naziera said...

hahha..rasa ja nak tampo,tp xtampo pown

aizamia3 said...

cute + tembam + chubby.. geram ai tengok..

Hanis MY said...

ha ah la geram betulll nak cubit jugakkkk

umie naziera said...

meh pakat pakat cubit semua!!

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias