Geng (s)

Tuesday, September 13, 2011

Cinta Elisa...My abang Botak kembali lagiii



asal dyorang tukar pic aku jadi Fasha Sandha nih?xpueh ati!!


Aku suka tengok heronya saja
*lagi ensem bila dya botak,seksi,kuikuikui*
Fasha Sandha???errrr...kureng ckit
walaupun dya punya lakonan mantop tapi seriuss aku xbrapa nk suka sangat
aku suka Botak aku jerr
hihihihihi

Malam nie first episode
nak p layan betol2 walaupun esok exam
errgghhh!!sakit kepala dengan buku xbaca langsung lagi

Weyhh Umie,ni trial la trial ko tahu!!
bukan exam cam dolu-dolu dah
boleyh dok wat rilexx kentang lagii layan tv
dah la Sejarah esok
nak perah otak 3 jam,waktu 3 jam tuh dah berapa bab noel dah boleyh abih,
erkk?!?!

babai!!

p/s: Boleyh x nk minx pendapat Mad Sabu pasal ejarah sok,eheheh?!?

♥ With love by Nazeyra ♥

8 love(s):

aiman fanboy k-pop said...

amboii umie.....minat betol ngan mamat tuh ye?heeheehee......aiman pon tak berapa nak minat sgt fasha sandha tuh...
good luck for ur trial..baca buku tuh...^^

aiman fanboy k-pop said...

napa tak ltak shoutbox kat blog nih naziera?heehee...btw,aiman dah klik nuffnang kamu ye?jom klik yg aiman balik...sama2lah kita tolong menolong..^^

thank komen entry aiman yg lpas...^^

umie naziera said...

tima kaseh la aiman sb sudi jugk komen2 kat cnie...nanti umie klik2 nuffnang aiman yerr..nak letak shoutbox??hehe,nanti2 laa

Hanis MY said...

wahh cm best je citer tu tp takleh tgk la kat sini wuwuwu...

umie naziera said...

alololo,cian kat akak..layan la www.tv3.com.my!!hehhe

aiman fanboy k-pop said...

haahza...okay..waiting...

ZF said...

mak aku ni gatai la...

umie naziera said...

biasalaa,nak cari bapak baruu..anak nak x??he3,mak cari yg lagi ensem dr dulu..haha,tp dulu punya sapa ek??lupa lak..kuikuikui

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias