Geng (s)

Saturday, September 17, 2011

Oh memang ! Aku hampir-hampir 'Gelak Tergolek'..


Ada sape-sape pernah gelak sampai tergolek??
Pelik bebenor mau korunk gelak sampai tergolek-golek,huduh laaa..
tapi kalau memang dah lawak tahap gaban,bukan setakat tergolek,gelak sampai pengsan pown buleyh!

Time pegi round2 dengan Dayah,aku pegi kedai buku tuk tebus baucer
Baucer??!Aku dapat baucer "best student" sekolah aku masa anugrah cemerlang ritu
*tangan di dada mata ke atas,haaaahhh!!*
hahah,anugrah best student tuk subjek komputing laa..

Dapat baucer 20 hinggit *ciput arr*
so kena tukar dekat kedai buku,tapi mana ada aku nak tukar dengan buku pelajaran
aku tanya uncle tuh dya cakap tukarla dengan buku apa pown
peluang!peluang!
tukar dengan novel laa
"GELAK TERGOLEK"
dah lama aku idamkan novel nie,dapat jugak akhirnya

korunk kena beli novel nie
WAJIB!!
sebab seyes citer dya simple tapi lawak
memang dari awal korunk bukak buku nie sampai last,penuh dengan kisah-kisah lucu yang jadikk dalam kehidupan family nie

Abang aku yang xpernah minat novel pown tanya,best sangat ke novel tuh?
heran kot sebab aku xberenti gelak jaa
Tertarik kerr bang?

Salah satu 'scene' lawak dlm citer nie..punya la gabra sampai semua nak cakap pown tersasul
kalaulah benda nie jadi dekat bakal laki aku,compem aku bantai gelak dekat citu!
jahat x?jahat x?

So,dapatkan buku nie k,seyes xrugi beli!

p/s : Aku nak gelak golek-golek xbuleyh,malu dekat family akuh!!


♥ With love by Nazeyra ♥

2 love(s):

ZF said...

wah pelajar terbaik computing ker...??? leh ajar anak mak ni.... anak mak ni tak tau pa2 pown.....
lagi satu nak pinjam novel tu....hahaha

Umie Naziera said...

mak lagii ler xtau sb mak hentam kromo jer jawab..tu pown dapat!alhamdulillah!nak pinjam??nanti ek..

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias