Geng (s)

Sunday, September 4, 2011

Eh,lupa nak cakap..aku dapat kad raya special hari tue!!

Assalamualaikum
huihuihui!
Saje jerr petang2 yang sejuk nie teringat pulak yang 
aku ada dapat kad rayo special sesangat hari tue
warna kuning lagi doe!!

jelas x?xjelas kan,mmg xmo jelas2 pown

ni ha kad rayo yang aku cakap tue
yang aku heran kawan aku pown dapat sebijik macam ni jugak
hahhahahahahah

baru ja nak ucap trimas dekat abang posmen sebab
bagi kad rayo yang dah bertahun aku xdapat
belek punya belek rupa-rupanya ni surat amaran
kahkahkah

ni kes aku selalu tuang sekolah la nie
bukan tuang sebarang tuang taw
aku memang xsehat semedang tapi yang jadi masalahnya
aku xpernah bagi apa-apa surat kat sekolah
tu la pasal
haisyhh,tanggungla sendiri umie oii!!

p/s: mak aku boleyh gelak ja aku dapat surat tue,aaiyhhh


♥ With love by Nazeyra ♥

4 love(s):

aiman fanboy k-pop said...

hakdoii...spesial guh kad raya dia...wink..wink..wink...^6^

umie naziera said...

sangat special doe..hahaha

ZF said...

hahaha padan muka...

umie naziera said...

memang sangat padan..kuikuikui

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias