Geng (s)

Friday, September 30, 2011

Inilah namanya BFF~Best Frenz Foreverr


Assalamualaikom!!
rasa macam dah boleh benyawa cikit cikit lepas abih trial nie
lega la pulak
walaupun aku xterok study,ahaks
i dont care,itu memang perangai akuh
study last last minit yunk biasanya xberapa nak study la jawabnya

okeh,harinie seperti biasa sehari lepas exam kelas akn separuh kosong
budak budak kelas aku otai *termasuk yunk menulis*
mana nak p sekolah lepas exam,abik cuti awal
tapi aku rajin harinie,p sekolah dengan semangat xhengat!!
tapi yunk ada cuma 3 budak pompuan n 5 budak laki
apa cerrr??
kami begojeng sakan la dalam kelas
gelak macam awekku pontianak laa

Tak tahu sama ada suratan atau kebetulan
harinie besday si dia yunk kami bertiga nie dok usha
aku,Amirah,Ahine
sapa??
mana leh bagi tau,bocor rahsia naya wooo

so,kami create kad bestday untuk dya
n letak atas whiper kereta dya
sweet x?
punya la cuak time nk letak kad tuh sebab takut orang nampak
cari nahas kalu orang nampak!!

reaksinya??
tunggu dan lihat saja la sebab kami malas nak tnggu dya balik
hehhehehe
gambo xsempat nk upload pulak...
bukti tu..kalau orang nampak memang kantoii arr

Bestla bila dapat 'berkerjasama' macam ni dengan kawan kawan selalu
dah masing masing otak gila gla
campur semua memang kebabooo la jawabnya
macam mana bila dah keluar sekolah nanti
compem aku rindu suasana dalam kelas
suasana bergojeng dengan cikgu *ada jugak*
suasana havok dengan adik adik lower form
huiishhh,mesti rindu sensagat

xder ke Tingkatan 7,asal ada sampai Tingkatan 6 saje ha
aku kena usul cadangan dekat kementerian pelajran nih
xpuas hidup dalam sekolah lagi nie
boleh terima x Tan Sri Muhyidin Yassin?

p/s : BFF memang suka buat perangai gila gila ek??

♥ With love by Nazeyra ♥

6 love(s):

ZF said...

aku pown pernah dapat kad besday dari ampa ni asanya aku masih simpan kad tu...

Hanis MY said...

Wows tak sbr nk th reaksi si dia...

Umie Nadhirah said...

kita boleh berkawan. jom gila?

Umie Naziera said...

zf : sapa bg ek??adik2 ker?

hanis my : kami pown lagi xsabo,heheh

umie : ya,idup memang mesti gila2.hahah,jom2

penmerah said...

untunglaa.. tp kan mmg best time skolah2.. rindu waktu dlu.

Umie Naziera said...

time skolah terbaikk

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias