Geng (s)

Friday, September 16, 2011

Orang kayo yg tidak berumah!!pelik,pelik!?!?

Hye semua!Semua?!?

Just nak share pasal pak cik kayo yang tidak berumah!Xtaw la sama ada korunk dah taw lama or aku sorang jer yang baru tau.Pesuruhjaya Sumpah Malaysia!!Aku baru tau kewujudannya kemarin!Menatang apa pejabat nih?Seyes sebelum nie xpernah dengar pown.

Kawan aku balik dr Kl nak urus pasal pinjaman MARA beliau.So dya ajak aku ikut dya pegi LHDN dengan pejabat tu lah.Aku yang tengah borink dan stress belajar *dh memang malaih pown*  pown bersetuju ikut beliau.Naik  la kami motor pusing-pusing dua tiga kali bandar Kangar yg dah borink aku tengok tuh.Sambil2 tuh tengok banjir dekat tempat yg belum surut lagii.

Dah pegi LHDN pastuh nak pegi jumpa Pesuruhjaya tu pulak.Pegi tempat first dekat tepi lot2 kedai.Aku tengok ada kontena kecik jer.Pastuh tulis Pejabat Pesuruhjaya Sumpah Malaysia.Terkejut akuh!Ingatkan tempat apa tadi.Tapi xdak orang pulak.Pegi tempat satu lagi,taw kat mna?Dekat kedai makan kat library!Seyes aku heran asal hidup menumpang-numpang lak orang nih.

Kami memang bantai gelak atas motor.Ingatkan pejabat punyalah besar,ada ekon,kerusi baldu2.Ceh,loklaq betoii la!Kami pegi tempat lain pulak sebab kat situ pown xdak,tuang awal sungguh!!


Last2 jumpa gak kat bangunan KWSP.Selesa jugak tempat dia tapi tetap menumpang k!!Saje jerr aku amik gambar dya buat kenangan sebab 2 hari kami menilau dalam Kangar cari orang2 nih.Untuk cop sahaja!!

Aku xtau pulak kena cop2 brbagai bila minx pinjaman pelajaran nie.Sebab aku tuang Uitm dulu xsempat minx pinjaman PTPTN !!Hahahah,kantoii sudah.Rindu plak Uitm.

Aku nak bergambo dengan Dayah.Tapi memang dya xmo kalau aku ajak pown sebab pipi dya terok kena 'kiss' dekat IPB.heheh!!Ada ke patut senior2 tempek kiwi dekat pipi student,punyala bangang tahap cipan!!Tu muka la kakak-kakak oii,bukan kasut untuk dittonyoh-tonyoh!!Agak-agak arr.Mengelupas kulit orang!!

Tapi aku sempat amik pic aku,hahha.Wajib!!Abaikan mata yang sepet di pagi hari,sampai kena panggil amoi maaa..!!



Dah,aku dah abih merepek!Daa~~

p/s : Seyes best moment masa dayah balik!!

♥ With love by Nazeyra ♥

2 love(s):

ZF said...

aku lagi xpenah tau benda ni...

Umie Naziera said...

so sama2 la kita jakun!!

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias