Geng (s)

Thursday, September 1, 2011

First time beraya dekat rumah...

Salam Syawal
Raya sebulan so masih dalam mood raya lagii nie,baru 3 Syawal jerr pown

Ini first time bagi aku  bila 2 Syawal dan seterusnya aku beraya dekat rumah sendiri
kalau tidak petang 1 Syawal mesti dah terbang balik kampung
kali nie kami kena raya dekat cini sebab ayah aku xboleh naik kereta
dah xsihat
xpe la..kat mana pown bole asal bole raya n
DUIT RAYERR!!1

So,kemarin aku keluar dengan kawan2 la pegi beraya
first time jugak aku keluar g beraya dengan kawan2
naik keta dengan anak aku dan adik2nyer
hahahhaha

Seronok berjalan2 kemarin
banyak sangat makan sampai kain pown rasa macam makin kecik,aiiii
kena kontrol dah ni
sebulan puasa dah kurang berat badan
dengan satu hari je badan naik mendadak

Minggu depan dah start sekulaaaah
serabut dengaq sebab dah start trial STPM doe!!
aku masih satu haram x baca apa pown
gena nie??!!
lantaklaa...





Rombongan tok sheikh yg menterjah merata tempat kemarin

daaa~~~


♥ With love by Nazeyra ♥

2 love(s):

ZF said...

meriah betulkan...

Umie Naziera said...

yayayay..teringin nak keluar ramai2 lagii..jom2

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias