Geng (s)

Thursday, October 27, 2011

Biawak oh biawak!!

Harinie nak citer pasal biawak lah.Heheheh,macam macam pulak aku nak citer lepas siap assignment ni ek!


Biawak nie bukan cilok dari pak cik Google yer.Ini biawak ori belakang rumah aku.Tetibe jer dya interfrem time aku nak masak kelmarin,haishh!Dya macam taw taw je aku nak buat entry pasai dya.Bhahahaha.

Pantang larang tentang biawak.Orang dolu dolu kata kalau jumpa biawak lintas depan kita,kena wat macam nih taw..

"Hakk!!Tuiii!!"*effect lebih skit yerr

Untuk buang sial dyorang cakap.Eh,biawak bawa sial ek?Aku pown xsure la betol or tak betol kan.Aku tak pernah buat tapi ada la aku nampak sorang tu buat.

Aku rasa benda nie semua karut la.Kalau nak jadi apa apa dekat kite tak payah tunggu biawak lintas depan mata,Tuhan dah kata kun fayakun!,jadi jugak.

Kecian ko kan biawak.Tak pasal pasal orang cop ko sial kan!Sial betul!Habis,orang yunk makan biawak tu macam mana?Eh,eh!

p/s:jgn peluk cium pulak kalau jumpa biawak,naya!!

♥ With love by Nazeyra ♥

4 love(s):

syakey said...

betul jugakk, apa nak jadi,jadilahhh

syahirooAhmad said...

nak share tips. tapi saya tak pernah cuba lagi.. diorang kata.. kalau nak pukul biawak. guna batang ubi kayu....ketok badan/pale dia.. nantie dia pengsan.. (sementara je kot) pastu campak dia jauh2.. <-- ntah betul or tak. cube la..

Umie Artoqiemie said...

biawak sial? kesian dia weh,,, dia x bersalah x tau pa2..

umie naziera said...

syakey:betol kan?

syahirooahmad: kalau jmpa biawak,umie lari dulu,hahha

umie: tu la,xpasal2 kena kutuk,kita dpt dosa,dya wat donknow je erk!

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias