Geng (s)

Saturday, December 31, 2011

31.12.2011

Assalamualaikum


Berupdate di ambang tahun baru.Pada malam last 2011.

Semua orang sibuk wish tahun baru 2012.

Tapi sekarang dah masuk bulan SAFAR,aku tak perasan pulak ada orang wish MAAL HIJRAH hari tue.Kalau ada pown sekerat dua ja.Aku nak berkerat kerat.hehhe,mengada la kan

Dan aku sendiri jugak tidak mengucapkan MAAL HIJRAH hari tu.Ketuk kepala sikit banyak.

Bukan nak kondem tapi nak saling mengingati untuk aku jugak.Aku kan tak berapa nak betul sangat.Kadang kadang masuk air jugak.

Eh,apa aku merepek ni kan?Baru ja mak aku bukak kerepek sebalang bagi aku makan,patutla pown...

Daa,HAPPY NEW YEAR!eh eh




♥ With love by Nazeyra ♥

4 love(s):

Unknown said...

tu la..dlu masa maal hijrah xramai yg wish2.. hehehe.. (*saya pun sama jgak) btw happy new year ya..^^ semoga tahun ni lebih bermakna..

~Sal Ismail~ said...

selamat tahun baru & happy2 selalu~ =)

cik wanie Lovela (CWL) said...

setuju dgn entry nie

anumuchan said...

selamat tahun baru^^

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias