Geng (s)

Tuesday, December 6, 2011

“The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay”

Assalamualaikum ^^

Walaupun demam dan selsema dan ditambah pulak dengan batuk masih belum hilang dari diri ini,aku tetap gigih menaip entry nie.Walaupun aku sebenarnya tak berapa nak buleyh duduk sebab hidung tersumbat,aku tetap buat entry ni bila terkenangkan hadiahnya yunk ohsem itu.Curik ayat Umie.

You know what,aku terpaksa baca buku sambil berdiri sebab selsema.Aku bernyawa ikut mulut doe time jawab exam.Dah macam ikan lohan pulak.Seksa!Seksa!Dah,ini bukan entry publisiti murahan.Ini entry giveway from Nisa Kay.

Sekarang nie mood gila nak join centest orang.Sebab sebelum ni aku kuat usha jer contest contest ni semua.Dah free ni baru dapat hidayah nak join.Eh,hampir free.





Ini contest by Nisa Kay yunk suka menaip tu.Sapa tak kenal kan.Compem korang kenal punyala.Kiut jer orangnyer.

Hadiah dya memang superr besht,super fabuless!!Banyak derr.




Tuu antara hadiahnya.Banyak lagi hadiah taw.Cekidaut kat bawah nie




Cuba bukak blog dyorang or like fanpage dyorang then tengok barang barang dyorang.Memang meletup.

Syarat dya pown senang jer.Meh aku copy paste kan

  1. Terbuka kepada followers blog Saya Suka Menaip ini. Tidak kira lelaki atau perempuan.
  2. Wajib mempunyai blog, bergelar blogger.
  3. Tak perlu tag kawan-kawan untuk join, cukup sekadar promote aje.
  4. Pemenang akan dipilih secara random.
    WAJIB patuhi semua syarat.


Syarat syarat yunk lain korang terjah belog Nisa Kay OK!

Memang rugi kalau tak join nih sebab mana tahu tetibe bertuah,rezeki kita nak dapat.Melompat kalau menang  hadiah hadiah nie weyh.Meh la pakat pakat join yer.Please give support.

Walaupun aku tak pernah menang apa apa contest yunk aku join *sebab aku memang malas nak join tapi aku tetap gediks nak join contest nie.Just try my luck!

Sayonara T___ T





♥ With love by Nazeyra ♥

9 love(s):

cik wanie Lovela (CWL) said...

waa bestnya.....

Hanis MY said...

wow meriahnya hadiah... goodluck tau!

Unknown said...

boleh tahan yer hadiah2 nyer...

aiman mania said...

haahaa...bole tahan hadiahnya..tapi,tuk laki bole ke?heehee..
good luck...moga tuah di sebelah anda ye?heehee...^^

syakirahmn said...

kenapa kasut tu lawaaaaa! T___T

nabila azmi said...

hi...follow awk=)..

good luck=)..sy join ga nih gak=)

Umie Naziera said...

moh la kita sama-sama join..
syakey :pasal lawaa la saya join..huhu

وان امالينه فاذياه said...

Salam

Terjah dr giveaway yang sama :)

http://qhalisqaisaraqhalilqhalifateema.blogspot.com/2011/12/ultimate-year-end-giveaway-by-nisa-kay.html

Goodluck blogmates ! :)

Umie Naziera said...

time kaseh saling menerjah..heheh :)

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias