Geng (s)

Thursday, December 22, 2011

Geng terer terer

Assalamualaikum


Hari nie compem tengah bising pasal result PMR kan?So,nak ucap tahniah dekat sepupu sepupu ku gengster nie.Dapat result gempak gempak semua.Tahniah la naa.



Dari kiri Mimie,Adib, and Tasha.Kami kamcheng bebe!

Mimie - 8A
Adib - 7A 1B
Tasha - 8A

Dua pompuan tu satu sekolah.Sekolah Menengah Sains Kubang Pasu,Kedah.Sekolah baru tuu.Kira dyorang batch terawal la.

Dari kecik dyorang memang together gether.Tadika,sekula rendah,sampai sekula menengah.Dapat result pown sama sama bagus.Caya laa.Agak agak u nanti nak sekali ke??heheh

Yang si lelaki tu duduk Gopeng nun.Orang Perak yob.Walaupun dapat 7A tapi terbaik la tu.Dya nie pendiam jer makin besao.Tak macam dua pompuan yunk banyak mulut tu.Plus aku sekali la.

'B' si Adib nie BI.Banyak aku dengar kalau 'B' tu mesti BI punya.Nape ha??BI kan best.Aku suka doe.hehhe.Alhamdulillah aku dapat 'A' BI.

Tapi MUET..erk!!Band 3 ,ok what!kan kan.

Dah la membebel.Tahniah sekali lagi buat 3 sepupu ku ini.Belaja rajin rajin untuk SPM pulak.InsyaAllah tak ada hadiah untuk korang.ahaks.Korang tau aku kedekut kan.

Ok bye.


p/s : 

"tu la pentingnya english education ~~ "

♥ With love by Nazeyra ♥

5 love(s):

syakirah izwanie said...

Wah, gempaknya result. Say congrates for them :>

konde said...

congratz resultnya ya :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Nelly The Strange said...

tahniah2 untuk mereka !!
:)

umie naziera said...

syakirah : alhamdulillah dyorang berjaya..insyaAllah i will..

konde : tahniah untuk dyorang kan

nelly : :B

budak penjara said...

tahniah kt mereka semua

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias