Geng (s)

Friday, December 9, 2011

Amboih seghonok aihh

Assalamualaikum..*lambai*

Aku dah lepas jawab paper computing hari Rabu dengan Khamis kemarin.Fuhhh!Lega la kan.Walaupun aku agak frust dengan paper computing 1,tapi aku dah try sedaya upaya.Tengok la resultnyer nanti. :(

Yunk bestnyerr time jawab paper 2.Aku memang selalu score paper 2 lebih dari paper 1.Senang sikit sebab tak der coding coding semua tuh.

Kemarin aku dengan classmate aku sorang ja dalam dewan.Dah kami 2 ja budak computing dalam Perlis nih.Besties aku yunk lain,tidor kot waktu tuu.Maw taknyer pengawas 3 orang jaga kami 2 orang.Sorang jalan jalan ukur dewan kot,sorang lagi mengandung.Dia duduk pastuh tidor dengan baby dya.Sweet kan?

Cee teka.Cikgu yunk mengandung tu lelaki ke perempuan?Haaa,jawab jangan tak jawab.

Aku dengan tisu sebelah tangan,sebelah lagi terketar ketar jawab soalan.Hidung ni time exam jugak nak buat hal.Nyawa ikut mulut dah macam ikan.



Paper 2 jam setengah.Classmate aku 3.30 dah tidor.Aku jer terkedek kedek sorang sorang kalut jawab.Dekat pukol 4 aku siap!!Yeppi!!Hantar lepas tu blah dari situ.Pengawas tu heran sebab kami dua orang jer.Lekluuu...dah orang tak minat computing kot.

Semalam dalam slot seram kat tv3 dah episod last.Tayang pulak citer pocong.Aku takut hantuu doe!'Comey' la pulak pocong semalam,dok tunjuk mata merah dya dekat skrin tv.




Sebelum tidor memang berkarang ayat aku baca.Ayat kursi semua tu.Sebab benda yunk jadi dekat aku sebelum tidor selalunya masuk dalam mimpi.Ada sekali aku dok kata kawan aku nanti jadi tokey lembu pastu nanti jaga lembu dengan balak dya.Kami gelak gelak petang tuh.Nah!!Malam tuh mimpi teruss.Mimpi dya lembu dengan lelaki tuu.Aku tak nak mimpi hantu.

Tapi aku pegi mimpi cikgu hensem pulak.Memang sukew la.Sebab dya layan aku sorang jer.Kengkawan aku yunk selama ni dok berebut dengan aku dia buat dunno je ek.Padan muko korang!Hahahaha.

Sweet la.Dya sembang macam macam dengan aku.Dya senyum,dya gelak dengan aku semalam.Alooo,I sukew la U.Walaupun memang payah la sebenarnya nak dengar suara dya kat luar.Bhahaha.

Mimpi memang sukew buat kiter rasa sweet.Memang feeling habis la bangun pagi tadik.Kawan,korang jangan jeless yer,aku dapat dya...dalam mimpi!Tak kesah janji aku yunk kerap mimpi dya.Kau hado?!?!

Kalau dya tahu mende nie mampus la kami.Hihihi.Malu..auww!

Cube tengok kat bawah nie.Dari himpunan cerita lawak.Layannn laa dyiorang buat..






p/s: tengah perang untuk 2 lagi paper.lepas tuu... :)
♥ With love by Nazeyra ♥

8 love(s):

Hanis MY said...

seram seihh gambar antu tu wuwuwu, kalau cenggitu kena tgk citer antu selalu sebab leh mimpi abam encem hehe...

Umie Naziera said...

hanis my : haha,xmo la citer hantu..takoot

Unknown said...

papa mifz kalo tgk citer hantu pun kadang2 tutup mato...takut terkejut la...haha

Umie Naziera said...

papamifz: bukan kadang2,tapi memang dok buat mcm tu pong..ahaks

shahrazali said...

cikgu mengandung lelaki ker pompuan???? apa pelik persoalan tu...hehe..

perempuan logik klu mengandung..lelaki mengandung??cikgu lelaki perut buncit la tu..haha..

lawak ler perbualan shark n malek tu..hehe...

sy suruh awk study lg ni...

Umie Naziera said...

shahrazali : pandai awak jawab..hehe 10 markah untuk itu

shahrazali said...

10 mrkh drpd??? hehe...

Alya Haduri said...

mstila cikgu pompan kan? hahhaa
yang bab hantu ni, klu cte melayu tak mnat sgt. hihi

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias