Geng (s)

Friday, November 4, 2011

Bacaan Yaasin dan Solat Hajat


Muka budax innoncent masa majlis semalam.Tapi lepas habis doa je kembali ke tabiat lama.Bertepuk tampar tak ingat dunia.

Btw,doakan kami calon calon spm dan stpm 2011 supaya dapat buat yunk terbaik dalam exam nanti yer.Semoga dipermudahkan segala kesulitan.Ditenangkan hati yunk resah.Dan semoga kami dapat menjawab exam dengan penuh kesabaran,kesihatan yunk baik,suasana yunk aman (tak nak banjir,huu).

"Ya Allah,hanya engkau yunk mengetahui apa yunk terbaik untuk kami.Jesteru,lapangkan dada kami,terangkan hati kami dan permudahkan segala urusan kami untuk menerima ilmu pengetahuan,mengulangkaji pelajaran dan menjawab soalan peperiksaan.Aminn."

Aku selalu doa nie lepas solat.Moga diperkenankan!


♥ With love by Nazeyra ♥

8 love(s):

Anonymous said...

jom study....exam pno nk dekat.arap2 doa kta smua dimakbulkan..amin.pa pon pic tu memg terbaikk lah.nice pic.suci jer..hehe

umie naziera said...

jom2..kami memang suci..haha,ya la sangat

ZF said...

Anak doakan untuk mak yer...

Hanis MY said...

Aminn insyaAllah sm2 kita doa...

Umie Artoqiemie said...

solehah betul muka :D keh3.
Moga diperkenankan amin...

umie naziera said...

zf :tima kaseh yerr ^^

hanismy: tima kaseh jugakk

umie: suci kejap jerr,hekhekhek..amin2

Papa Mifz said...

semoga berjayo..amin...

Heidi Shafiq said...

Allah syg hamba yg selalu berdoa kepada-Nya.. :)

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias