Geng (s)

Wednesday, November 9, 2011

Budax budax jumpa lif

Budax budax pompuan kelas 6 atas hamka decide konvoi pegi hospital.Apa klass konvoi pegi hospital kan??Melawat cikgu laa,appendix.

Tengah hujan kami merempit 5 biji motor kalau  tak silap.Paling tak tahan pakai baju sekula.Ngee~~malu bhaii.Pegi hospital pulak tuu.

Ok,kitaorang naik melawat cikgu.Kami tengok cikgu,cikgu tengok kami.Apa kess?!Sebab tu cikgu lelaki la.Bini dya pulak ada sebelah.Naya nak bergelak macam dalam kelas.Dalam kelas memang la kami rajin menyakat,tapi kat cini kalau nak menyakat jugak,alamat cikgu aku kena operate tang situ jugak la kan.

Dah puas lawan jeling jeling dan jadi bisu,kami pown cabut laa.Waktu melawat dah nak habis.Nak balik,kami 9 orang je naik lif tu.Memang habis ar kalau tak de orang lain sama.

Yan,Ahin,Jieah,Pat,Siti,Fina,Baite,Che An,Aku

Frst time jumpa lif.Kami kat tingkat 2.Pakat tekan semua butang yunk ada.Bukan turun tapi naik tingkat 5.

Tingkat 3,tingg!
Tingkat 4,tingg!
Tingkat 5,tingg!

Dah nak turun balik pown buat macam tu jugak.Alahaii,budax budax nie.Sampai tingkat 4,bila bukak pintu lif sekali ada orang nak naik,diam!!Lepas tu lif turun.

Tingkat 3,tingg!
"EH,xdak orang pown"

Punya mengong budax budax nih.Kecian kat mak cik tu.Setiap tingkat lif berhenti.Macam la mak cik tu tak taw korang yunk tekan sebab butang kat citu semua menyala ngoks.

Punya tak tahan gelak.Keluar keluar lif bantai gelak depan pak guard.Heeee~~Kwanghajor sekor sekor!
Naseb baik bangunan tu 5 tingkat ja,maw sepuloh?tak ke naya aku.Dah la aku pening naik lif *eh,kantoi pulak.





Dalam gambo ni ada la 9 budax yunk tak pernah jumpa lif tuu.Huhuhu

Terbaik ah korang!


♥ With love by Nazeyra ♥

8 love(s):

ZF said...

budak2 memang macam tu...

cikpjaz said...

hehhehe~nasib baik lif tu rosak duk main tekan2 :D

Hanis MY said...

Adoii lawak la bebudak tu...

umie naziera said...

zf : adik2 kamo jugaa

cikpjaz : kalau rosak kami memg xturun arr

hanis my : budak2..hahha

Umie Artoqiemie said...

aku masa bebudak hingus dulu pun macam tu haha.

umie naziera said...

umie : tu xpe la dah memg budak2..ni tingkatan 6 cik oii

Cik Iqaa said...

hobi paling best tekan2 button lift kan kahkah. dulu pon aku suka gak cemtu. lagi dgn ayah. pewwh hehehe

TwIstiEs*meSti Mau* said...

haha...,,jatuh demam jgk lif tu nnti..haha

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias