Geng (s)

Sunday, November 6, 2011

Panggil aku "Kak Yong Umie Naziera"! Hebakk ark?!?

Salam u all! ^^'

Mulai harinie panggil aku kak yong taw.Heheheh.Aku pown nak guna kak yong jugak ah.Sedap ape nama tuu.Sejak aku skip sekula lepas graduasi hari tue,anak buah aku bagi gelaran kak yong.Cewahh,hebakk ark?Siap ada anak buah berbagai.

Aku bukan sesaje pown skip sekula.Tapi memang sesaje pong.*kantoi kalau cikgu baca.Bukak fesbuk tengok notification.Anak buah tag nama aku wok!!


Ada patut panggil aku ketua kejahatan.Aku nie baik taw.Tapi dyorang cakap muka ja nampak baik tapi memang aku ketua kejahatan pown.Heheheh.Kalau aku buat bang bang boom orang lain yunk kena.Memang patot pong!!


Ohh,korang nak tahu kelayakan jadi ketua kejahatan ek?Nak rampas takhta aku kunun!


Jelas tak?Meh nak tambah ckit...

1.ponteng sekula lebih 2o hari dalan 6 bulan
2.pernak kena kejao dengan cikgu disiplin
3.pernah masuk bilik guru jumpa cikgu kes disiplin
4.tuang kelas selalu
5.selalu masuk sekula lewat
6.beli makanan luar pagaq selalu
7.aktiviti sekula tak pernah mai
8.suka buat bang bang boom dekat orang pastuh tuduh orang lain
9.buang palastik cekelat or sampah lain dalam beg orang pastuh buat donno
10.masuk bilik pengetua bediri dekat 2 jam

Cukupla 1o syarat tuh.Teruk bebenor perangainya.Tapi aku tak buat semua yerr,ada 3 ke 4 jer yunk aku buat.Heeee ^^

Btw,kak yong nak wish Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua saudara seIslam.Buat pengorbanan yunk bermakna taw.




p/s : sedia panadol banyak banyak makan daging seminggu nie!


♥ With love by Nazeyra ♥

3 love(s):

Unknown said...

salam aidiladha kak yong...

ZF said...

hidup kak yong....

Umie Naziera said...

papamifz :slamat ari rayo

zf: ye,hidup lagi aihh

copyright@segala yunk tercatat adalah hak milik Umie Nazeyra Alias